Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Oioioiojjjjz.

Smaken verschillen.:laughing::+1:

2 likes

Hebben die Schotten van anordain niet iets wat in de buurt komt ipv kiruno

1 like

GS + Nomos inwisselen voor de JLC, met ernaast onderstaande 3. Wat vinden jullie? De JLC lijkt mij saaier dan de GS, en ik houd meer van dials waar iets op gebeurt. Is de JLC MUT Moon wel speels genoeg? Geen goed idee misschien, speel desondanks al enige tijd met de gedachte.

• GS + Nomos houden
  • JLC kopen

0 stemmers

FS! NEE dat betekent niet Fore Sale!

4 likes

Of enkel de Nomos inwisselen voor een Zenith Elite Ultra Thin
1bb030a8ea0d143e46e2ba09ebe4aba7a27e24a0_1_690x379

Alternatief plan
  • Nomos eruit, Zenith erin
  • Nomos houden

0 stemmers

Oh jee. De LN doet het beter dan de blnr.

Klopt natuurlijk wel. De blnr is gewoon de minst mooie overall bij de gmt.

1 like

King of cool. Ondank dat die een 1mm te dik is, is het de coolste. Denk dat je daar het langste plezier van hebt. :grin::sunglasses:

1 like

:grin:

10 likes

Ftfy.

Als ik zin had om die sinn te dragen zou iedereen vragen of ik een transparant horloge zou hebben. :grin:

3 likes

Die is zo makkelijk. JLC. Zeker als je die andere gs ook nog hebt.

1 like

De LN is ook eigenlijk één van de tofste. Is een GMT en heeft de looks van een Sub en heeft ook nog eens groene accenten :ok_hand:

3 likes

Mooi man. En in prachtige staat. :star_struck:

1 like

De versie die ik mooi vind (Model 2 in Plum of Blue Fumé) kost 2500 Britse ponden, en dan nog voor de BTW wordt berekend. Ai. Ik vind 3000 ballen voor een driehandertje een tikje gortig.

Dan nog “hebben” is een groot woord, er is een wachtlijst. :slight_smile:

Dit is op HF een open deur intrappen.

3 likes

Nu nog een gesatineerde band erop!

1 like

Dank. Wijzerplaat is redelijk ok, kleine beschadiging. Maar de kast is echt dik en kijk eens hoe dat oppervlak nog mooi geschuurd eruit ziet.

Kom even niet op het goede woord. Dat zie je bijna nooit. Meestal is dat gepolijst.

1 like

Niet alleen op HF…

Maak die battle naar eens op een buitenlands forum.

Kijk, dat is mooi! :ok_hand:
Bij de Hanhart is het net dat stukje tekst dat het verpest, een beetje overbodig ook om dat op hedendaagse horloges nog te vermelden!

1 like

Om de bias eruit te halen had ik hem beter in GS only moeten posten… :laughing:

@Brick ben benieuwd, waarom gaat je voorkeur uit naar de JLC? Misschien kan Nomos en JLC liefhebber @tompj nog een duit in het zakje doen en @illewoare klopt het dat jij juist als GS fan ook deze JLC hebt gehad? Hoe kijk jij naar deze battle?

1 like

Auw :pleading_face::disappointed_relieved::cry::sob:

1 like