GS + Nomos inwisselen voor de JLC, met ernaast onderstaande 3. Wat vinden jullie? De JLC lijkt mij saaier dan de GS, en ik houd meer van dials waar iets op gebeurt. Is de JLC MUT Moon wel speels genoeg? Geen goed idee misschien, speel desondanks al enige tijd met de gedachte.
De versie die ik mooi vind (Model 2 in Plum of Blue Fumé) kost 2500 Britse ponden, en dan nog voor de BTW wordt berekend. Ai. Ik vind 3000 ballen voor een driehandertje een tikje gortig.
Dan nog “hebben” is een groot woord, er is een wachtlijst.
Kijk, dat is mooi!
Bij de Hanhart is het net dat stukje tekst dat het verpest, een beetje overbodig ook om dat op hedendaagse horloges nog te vermelden!
Om de bias eruit te halen had ik hem beter in GS only moeten posten…
@Brick ben benieuwd, waarom gaat je voorkeur uit naar de JLC? Misschien kan Nomos en JLC liefhebber @tompj nog een duit in het zakje doen en @illewoare klopt het dat jij juist als GS fan ook deze JLC hebt gehad? Hoe kijk jij naar deze battle?
Ik denk dat je met de JLC en de drie sportievere horloges daaronder wel een erg mooie set hebt.
De GS en de Nomos zijn prachtig, maar wat mij betreft is er toch meer op aan te merken dan op de JLC. De GS zweeft ergens tussen dressy en sportief. Op leer wel mooi, maar hij ziet er toch altijd een tikkie uit alsof hij op staal hoort.
De Nomos heeft helaas een datum en de secondeschijf staat in mijn beeld te hoog geplaatst. Dat ergert me wel een beetje.
De JLC is daarentegen perfect in balans. En zoals gezegd, icm de drie daaronder wel een mooie set.