Deze is er natuurlijk ook nog… in dezelfde prijsklasse.
Heel goed alternatief!
Die Explorer doet me net zoveel als de Ranger; niets Hou ik toch nog een mooie Speedy over.
Die Sinn is wel lekker zeg!
Ik kies nu voor FXD en een bakfiets😂
Duidelijk de Speedy en Ranger!
De Ranger zou ik nog niet eens passen (met die buttplug uurwijzer) dus die telt niet mee voor me. Als ik moet kiezen tussen de Rolex en Omega dan wordt het de Rolex
Dubbel gevoel. Ik ben best wel een Explorer 39mm fan. Toch heb ik speedy & ranger gestemd.
Ik zit sinds ik me in deze waanzin heb laten meeslepen op een zoektocht naar “the one”. Omwille van het merk is de Explorer dat niet. Vroeger wel maar tegenwoordig ben ik er niet meer zo tuk op. Mijn grote probleem is dat ik niets doorverkoop uit angst het terug te willen en niet meer vlot te vinden
De ranger, mja, ook niet helemaal verliefd op maar het lijkt me wel een leuke extra. De speedmaster is mijn volgende “misschien is dit wél een horloge om elke dag te dragen en nooit meer iets anders te dragen” waan. Dus vandaar de keuze, al denk ik dat de Explorer moeilijk te verslaan is.
Wat is de betere collectie?
Met de Reverso?
Of met de Chronomaster?
- Met Reverso
- Met Chronomaster
0 stemmers
Dit is een lastige, vind ik. De Reverso en de Chronomaster zijn denk ik mijn favoriete twee van het hele stel. Ik zou zelf de Explorer of de Santos eruit doen. Maar omdat je zo niks aan dit antwoord dreigt te hebben stem ik op de Chronomaster.
Zou de zenith erbij doen. Ben zelf geen groot fan van de jlc (maar zeker geen lelijk horloge) en met de Cartier heb je al een vierkant horloge. De zenith geeft je dan de chronofunctie, kortom redelijk complete set zo!!
Reverso is heel gaaf maar je mist dan toch een chronograaf. Ik vind de reverso ook meer dressy en daar heb je al genoeg van. Daarom: chronomaster.
Tof de explorer maar zou in bijna elk opzicht alleen al de speedy erboven verkiezen
Ik stem op de chronomaster, maar alleen omdat ik de reverso zelf niet lekker vind zitten en ik n zwak voor de zenith heb. Maar beide collecties zijn top
Persoonlijk zou ik de seiko verkopen en de reverso en de zenith beide erin…
Dat is de beste en tevens minst budgetneutrale optie
Kan toch prima als je de Explorer weg doet?
Ietsje pietsje bijleggen.
En met de explorer gewoon zwemmen.