Jeez man, op je twintigste moet je niet proberen verstandig te zijn. Daar heb je de rest van je leven nog voor! Shit, live a little! I.p.v. op je zolderkamertje bij pa en ma te zitten met een paar heel dure horloges, moet je gewoon lekker achter de vrouwen (of mannen, wat jij wil, natuurlijk) aan zitten, lekker zuipen, feesten, de wereld verkennen, ontdekken wie je bent. Kortom, al die dingen waar je straks geen tijd en energie meer voor hebt, als je een echte baan hebt en een gezin. Geloof me nou maar, nu is de tijd om lekker gek te doen en niet je tijd verspillen aan treintjes, postzegels of horloges of wat dan ook. Dat moet je lekker doen als je 50 bent, zoals ik.
De blauwe is niet voor niets bijgenaamd de clown, dat is niet goed fout De kleuren passen totaal niet bij elkaar imho. De zwarte two tone matcht veel mooier.
Dat moeten we nog maar eens zien straks Maar dank voor de tips. Ik hoor het wel vaker. Heb er nog nooit iets mee gedaan.
Waarom tagt u mij?
Vanwege dit.
Ben je al 20?
Heb bij deze altijd een beetje de associatie met kermis en grijpmachine.
Joh laat Koekoek ff rustig van zân dappies met kipfileetje genieten.
Ja ik ook. Dat maakt hem juist leuk!
Ik ook btw. Ik vind 'm echt too much.
Pepsi gmt.
Dat sprong meteen in mijn hoofd toen ik deze foto zeg. De fxd is wat mij betreft veel te saai. Al helemaal naast de Santos. Ik zou dan altijd de Cartier dragen op momenten dat de fxd zou kunnenâŠ
Mijn huid is wat te geel voor roségoud helaas.
En een Seiko Desert
Het is ook maar net wat je leuk vindt. Ik lust best een biertje maar ik heb de lol van veel zuipen en schreeuwen in de kroeg ook nooit zo gezien. Nooit veel gedaan dus en ook nu ik richting de 50 ga heb ik echt niet het gevoel dat ik wat gemist heb.
Zal ik je wel even een andere tip geven: neem geen kinderen, dan kun je op je 40e en 50e nog steeds doen waar je zelf zin in hebt in plaats van uitsloven voor een paar van die opvreters
Ik zou mixen. Die JLC en een sub. Maar dan zwart.
Lekker hoor op je 20e
Klopt zal altijd mijn favoriet blijven. Santos is wel een top aankoop geweest en past er heerlijk naast. Wordt dus bye bye FXD.
Heerlijk ja. Als de funds er een keer zijn wie weet.
Santos blijft sowieso naast de speedy. FXD wordt dus vervangen of niet
Niet omdat hem net heb, maar dit kan ook een aardige vervanging zijn. Dan houd je i.c.m. Speedy en Santos toch lekker de mix qua soort en kleur horloge.
Heerlijke foto.