De hier getoonde JLC is druk en niet bijster mooi, de Sub is kolderiek lelijk en de Chopard is een ouwelullen-bak met te hoge subdial en een heel naar datumvenster. Blijft over de GS, die gewoon prachtig is.
Echt? Dus een goeie manier om te tonen dat je niet bij dat soort mensen hoort die anderen onder plebs klasseren op basis van een horloge. Een non-douchebag-signal, zeg maar. Top.
Nee dat is niet in het bijzonder een net horloge. Ik heb al voldoende keurig. Het is een beetje een vergelijking tussen een Golf R en een Range Rover SVR imo. Beide fout maar eentje goed fout!
Goed fout bestaat niet. Die sub is fout, de GS is mooi en ik zou er voor een twintig jarige eerder een Serica 5303 bij doen in zwart of blauw, dan had je een net horloge en een zorgeloos duikertje.
Maar als het een JLC moet zijn, dan de Polaris. Evengoed zou ik er een Cartier Santos naast leggen in plaats van wat voor JLC dan ook.
Dat is de sub toch ook? Het hoeft voor mij zeker niet nog een Jaeger te zijn. De santos heb ik laatst gepast en niet mooi genoeg bevonden. Als ze er een fatsoenlijk uurwerk in zouden stoppen zou ik het wel overwegen. Maar dat is natuurlijk niet Cartiers sterkste punt.
Als we de aperte tranentrekkend lelijkheid even laten gaan, zou jij je zat zuipen op Lowlands of de Zwarte Cross met een duikhorloge van 17K om de pols? Of even een clubje pakken in Barcelona?
Er komt ooit een dag dat je spijt hebt dat je bepaalde ervaringen niet op hebt gedaan. Jouw redenatie was mij 27 jaar geleden niet vreemd, maar verstandige mensen hebben mijn perspectief veranderd.