Nee, niet eens. Ik volg onze Max niet zo. Maar eerlijk is eerlijk, op deze foto past het dan wel in het plaatje ofzo. Vooral door het pak met alle kleurrijke sponsor plaatjes. Wat verder ook enkel goed staat bij mensen die ook daadwerkelijk door deze bedrijven gesponsord worden.
Nee.
Leuk artikel! Ben ook even doorgeklikt naar de specificatie van de 2 facturen van Heuer/Leonidas. Er zijn heel wat Heuers naar de set gestuurd, waaronder ook Carrera’s, Autavia’s, Camaro’s en nog wat fancy stopwatches. Cool verhaal!
Eens. Hij heeft absoluut de bragging rights om dit te dragen .
Ach, heel eerlijk. Iedereen mag dragen wat ie mooi vindt en wie zijn jij en ik om ze te veroordelen?
Deze man is een held. Met afstand de meest succesvolle Nederlandse coureur ooit. Dit maakt 'm sowieso cool, in my book.
Zeker! En power aan iedereen die draagt wat ze zélf graag willen dragen. Ik zal daar nooit iemand op veroordelen. Het is wel gewoon goed denk ik om je te realiseren dat niet iedereen het zelfde beeld bij dit soort dingen heeft.
Leuk artikel. Thanks for sharing!
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vond hem mezelf toch verdomd cool staan destijds . Niet dat ik me McQueen voelde maar gewoon eens wat anders om de pols dan standaard rond.
Voor een Speedy hoef je toch ook geen astronaut te zijn.
Dit dus!
Het is trouwens deze geworden
Uiteindelijk was het simpel. Alles gepast, en deze is verreweg het meest comfortabel. En niet met een kleine voorsprong.
You chose wisely. Mooi hoor.
Draag hem dagelijks met veel plezier. Moet nog wel een handopwinder danwel automaat ernaast uitzoeken. No-date. Vind de Explorer 1 of de Tudor Ranger vet. Maar beide beetje tot flink boven mijn maximale budget (~€2k).
Een luxe, platte, staal-staal (bracelet dus) field / explorer achtige, 36-39mm, no-date, no-quartz, Zwitsers horloge. 20mm bandaanzet zodat ik kan swappen. En geen Longines.
Wellicht kun je hier een advies topic voor aanmaken. Zijn altijd leuke topics.
Ga ik denk ik robd december eens doen. Dan zijn er vaak leuke aanbiedingen ook. En een leuke periode om iets nieuws te kopen.
Volgens mij wordt dat nog best een lastige, als ik zo 'ns naar de wensen/eisen kijk…
Ik ben misschien een behoudende ouwe löl, maar vind beide sets nogal extreem. Ik was als twintigjarige al heel erg blij geweest met een Seamaster. Gewoon dat en klaar. Maar goed, da’s mijn bescheiden mening, natuurlijk.
- JLC en GS
Ik zou de Grand Seiko combineren met de JLC of Chopard van de 2e keuze
Ja dat denk ik ook. Vooral no-date is best een uitdaging. Datum prakt elk merk overal maar op.
Yes! Prachthorloges!