Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik kan niet iets verkeerd zien aan die LLD maar het ik heb er compleet niets mee, de Monaco oogt te groot en de Santos is te tof om weg te doen. Optie 1 dan :slight_smile:

2 likes

Yeah, man! :sunglasses:
Prepare To Get Your Groove On. The History of Funk | by Mission |  Mission.org | Medium

Voor de doodgewone mensch, op zoek naar een toolwatch, inderdaad niet meer te doen. Maar gelukkig zijn er genoeg andere leuke duikers.

1 like

Stijlicoon Steve McQueen is het niet met je eens.

En ik ook niet. :grin:

2 likes

Ik vind het gelukkig prima als iemand het niet met me eens is :slight_smile:

2 likes

Steve McQueen droeg privé een Hanhart 417 ES.

1 like

Een man met smaak. :ok_hand:t2:

2 likes

Ha! :smiley:

13 likes

Mooie Hanhart!

Monaco moet je echt van houden. Is geen middenweg. Mooi of lelijk :joy:

1 like

Heb ik toch nog een beetje stijl :joy:

Ik vind het model en de look van de Monaco wel tof maar ze ogen snel te groot door dat vierkante. Maatje kleiner zou mooi zijn voor mij.

1 like

:point_up_2: :ok_hand:

6 likes

Ziet er wel mooi uit :ok_hand: 38mm?

2 likes

Ik had graag een optie met Santos en zonder gshock.

Dat de Santos blijft is voor mij een no-brainer. Maar ik heb niks met een gshock.

1 like

Yes!! 38mm, sexy plexi en tritium!! Is toch yummie dit?!

2 likes

Ja, maar voor mij net te groot. Als die 36 was geweest was die voor mij beter geweest.

2 likes

Lekker zeg deze! Welke ref?

Maar de calibre 11 met kroon op links blijft toch de oer Monaco

1 like

Die gshock kan je wegdenken. Leg ik wel in een la😂

Eerlijk santos en speedy samen vind ik heel fijn setje. Denk dat enige keuze dus is niks doen of FXD eruit

11 likes

Ik kan veel roepen, maar Fratello doet dat veeeel beter:

Monaco CS2110

1 like

Prima keuze, natuurlijk.
Maar toch zal dit horloge altijd met hem verbonden zijn.

Nog even een leuk artikel over de verschillende Monaco’s van McQueen.

2 likes

Ik ben nu een paar keer mensen tegen gekomen die zo’n ding droegen. En hoe iconische de Monaco ook is, geen van deze mannen waren in staat om dat met stijl te doen als ik heel eerlijk ben. :grimacing:

Helemaal prima natuurlijk, maar weet dat dit horloge je dus waarschijnlijk op geen enkele manier gaat helpen om ook maar iets van de Steve McQueen coolnes uit te stralen. Soms is het het beste als we een beetje eerlijk tegen elkaar zijn. :wink:

5 likes

Heet een van deze mannen toevallig Max?

2 likes