Ik kan niet iets verkeerd zien aan die LLD maar het ik heb er compleet niets mee, de Monaco oogt te groot en de Santos is te tof om weg te doen. Optie 1 dan
Yeah, man!
Voor de doodgewone mensch, op zoek naar een toolwatch, inderdaad niet meer te doen. Maar gelukkig zijn er genoeg andere leuke duikers.
Ik vind het gelukkig prima als iemand het niet met me eens is
Steve McQueen droeg privé een Hanhart 417 ES.
Een man met smaak.
Mooie Hanhart!
Monaco moet je echt van houden. Is geen middenweg. Mooi of lelijk
Heb ik toch nog een beetje stijl
Ik vind het model en de look van de Monaco wel tof maar ze ogen snel te groot door dat vierkante. Maatje kleiner zou mooi zijn voor mij.
Ziet er wel mooi uit 38mm?
Ik had graag een optie met Santos en zonder gshock.
Dat de Santos blijft is voor mij een no-brainer. Maar ik heb niks met een gshock.
Yes!! 38mm, sexy plexi en tritium!! Is toch yummie dit?!
Ja, maar voor mij net te groot. Als die 36 was geweest was die voor mij beter geweest.
Lekker zeg deze! Welke ref?
Maar de calibre 11 met kroon op links blijft toch de oer Monaco
Die gshock kan je wegdenken. Leg ik wel in een la😂
Eerlijk santos en speedy samen vind ik heel fijn setje. Denk dat enige keuze dus is niks doen of FXD eruit
Ik kan veel roepen, maar Fratello doet dat veeeel beter:
Monaco CS2110
Prima keuze, natuurlijk.
Maar toch zal dit horloge altijd met hem verbonden zijn.
Nog even een leuk artikel over de verschillende Monaco’s van McQueen.
Ik ben nu een paar keer mensen tegen gekomen die zo’n ding droegen. En hoe iconische de Monaco ook is, geen van deze mannen waren in staat om dat met stijl te doen als ik heel eerlijk ben.
Helemaal prima natuurlijk, maar weet dat dit horloge je dus waarschijnlijk op geen enkele manier gaat helpen om ook maar iets van de Steve McQueen coolnes uit te stralen. Soms is het het beste als we een beetje eerlijk tegen elkaar zijn.