Verkeerd opgeschreven inderdaad, alleen de grotere diameters hebben de schroefkroon.
ftw
Die Hamilton heeft een getallen overload, alleen daarom al de Seiko. Veel cleaner.
Twee best verschillende toolwatches. De fraai blauwe Damasko of liever de ruige Benrus?
- Damasko DS30 Ocean (blauw)
- Benrus Type I
0 stemmers
7 van de 10 stemden op de Grey Side of the moon.
Slechts 3 van de 10 op de Tokyo 2020 Green
Ik had meer 50/50 gedacht, maar ik hoor blijkbaar bij de minderheid. Dat is op zich dan weer minder verbazingwekkend
In ieder geval leuk om te zien wat men kiest. Na ruim een half jaar heb ik ook gekozen:
Tokyo 2020 incomming (uit de kluis) zodra de Grey Side een nieuwe baas heeft.
Even een collectie battle.
Rust kennen we toch nooit en gewoon leuk om wat collages te maken.
Heb ook wel zin in wat minder waarde in horloges
1
huidige situatie, lekker houden zo en niks meer aan doen
2
Santos eruit. Monaco erin en een Nomos Club
3
Santos eruit. Weer de Longines Sector dial erin en een gshock. Van de overgebleven funds lekker wat anders doen
4
FXD eruit en de LLD en gshock erin. Van de overgebleven funds lekker wat anders doen
5
FXD eruit. Monaco erin en de gshock
De Gshock is al in aantocht eigenlijk en leuk voor erbij als echte beater. Heb de plaatjes geleend van de vorige eigenaar
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
0 stemmers
Dat bevalt mij ook prima.
Heb optie 1 gestemd.
Optie 1 of 4. Santos moet blijven, de Speedy blijft sowieso. De LLD wel in het groen vind ik😉
Hard getwijfeld tussen 4 en 5. Santos moet sowieso blijven, de Longines is knap, maar de Monaco funky. Toch voor funky gestemd.
Heb ik ook gestemd.
Maar huidige situatie (1) ook prima.
G-shock altijd …laat maar😀
Heb ook 2 gestemd. 3 van de 4 zijn supervet. Monaco is niet voor mij. Wellicht een panda als 4e? BB chrono of zo? Maar goed, als jij de Monaco heel tof vindt…voor die gaan natuurlijk.
Die Tudor trek ik niet, dus alles zonder die Tudor is goed
Optie 5 gestemd; vind die Monaco leuker dan de LLD
Hmm…
In dat geval fixed er uit voor de club en de longines sectordial. In ieder geval die santos houden.
O.k., ik ga nog een andere suggestie doen:
- Monaco (sowieso)
- G-Shock (die komt toch al)
- Nomos (doe 'ns lekker gek!)
- BB58 (i.p.v. de Pelagos)
Nou ja, zo zou ik het doen, in ieder geval. Succes en veel wijsheid toegewenst!
Laat me raden, je stem is voor de Damasko
Het staat nu 67% in het voordeel van de Damasko. Ik had de percentages dichterbij elkaar verwacht
Santos houden, G-shock retourneren, de rest er uit en een Ahoi Neomatik Atlantik als beater in gaan zetten. Heb je een two piece voor elke gelegenheid en alle jaargetijden.
Die is ook lekker ja
True. Ik heb hem al 2x gehad. En altijd maar weg gedaan door de flipper drang. Een van de weinige die ik mis. Kan er op dit moment een terug kopen voor een leuke prijs.
Ook gaaf ja maar wat dik denk ik.
Haha ja moet je ding zijn. Ik zie deze ook als eerste vertrekken denk ik. Maar ook weer stom aangezien hij best bijzonder is als MN21. Maarja daarvoor zitten we niet in de hobby he
Lekkere suggesties. Zoals gezegd die Monaco is gewoon zo lekker funky.
En ik hou wel van de classics met een mooi verhaal. Kijk maar naar de speedy en de santos
Maar dan heb ik geen duiker meer. Eigenlijk een keer een sub erbij als classic maarja die prijzen zijn niet voor mij weggelegd. Dit is al een voorrecht dat het lan
Ja Santos moet eigenlijk sowieso wel blijven met de speedy. Fijn duo.
Nomos is zo een goed merk voor de centen. Was echt versteld ervan toen ik de club had.
Die €100 van de gshock doen het hem ook noet