Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik was ook verbaasd dat 3/4 voor de Grey Side koos toen ik mijn keuze voorlegde.
Ergens maakt dat de keus voor de ander aantrekkelijker :grin:
En als de Grey Side zo popukair is, verkoopt hij vast makkelijker🤣

1 like

Jullie hebben er geen verstand van. :neutral_face: Die SO is wellicht de helft waard van de Seamaster maar wat mij betreft doet die er niet voor onder. :v:

2 likes

Keuze gemaakt :grinning:

HeerlijkšŸ˜€

1 like

Het zou zomaar eens kunnen zijn dat als ik zowat alles gepast heb wat op t lijstje staat ik alsnog naar Hamburg ga :innocent:

Bedoeling is toch echt dat er pas volgend jaar er wat bij komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tja die oogt echt als een generatie ouder. Minder strakke vormen en afwerking, veel te glimmende bracelet, dit oogt echt als 20 jaar leeftijdsverschil. (Geen idee hoeveel het werkelijk is) :blush:

1 like

Hentschel. Maar alleen omdat het gouden kast is en een zwarte dial.

De cartier heb ik al gehad. Leuk heel leuk. Voor erbij.

En dan bij voorkeur de niet Le must.
Vol gouden kast is sowiso een mooiere kast.

3 likes

Welke heeft jullie voorkeur. Ik begin dit soort horloges steeds leuker te vinden.

ā€œSkeletonā€
  • Chopard tech GMT
  • Glashutte Original Panoinverse

0 stemmers

1 like

Sjopaard martijn. Sjopaard.

1 like

Die GO is een lege vlakte met ergens een wijzerplaatje erop, en de Chopard een rommeltje van allemaal verschillende ringen, lettertypen en kleuren. Ik zeg verder zoeken :wink:

9 likes

Ik ook. Allebei net niks.

8 likes

Ik lees dit soort polls altijd als ā€œiemand zet een .44 tegen je kop en verplicht je te kiezenā€, dussss…

De Glashütte is raar, niet specifiek mooi, maar intrigeert me wel om een of andere reden. De Chopard is een lelijke kluts slecht passende subdialgehaktballen op een smakeloos soepborddial.

In mijn onverfijnde Belgenogen natuurlijk. Maar toch makkelijk gestemd dus.

5 likes

Haha heerlijk! :+1:t2:

Het zijn twee maffe horloges ja.

1 like

My two cents!

1 like

Beide geen knappe jongens hoor. Kan het niet over mijn hart verkrijgen een favoriet aan te wijzen eigenlijk. Maar die Chopard is wel echt verschrikkelijk lelijk.

1 like

Ik ook

Die GO dus :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Verschillend, maar toch ook niet. De Longines and Halios staan beide op m’n shortlist:

• Longines vs. Halios
  • Prijs: ~€2450,- vs. ~€1000,-
  • Diameter kast: 37mm vs. 38mm
  • Aanzet tot aanzet: 47mm vs.48mm
  • Breedte bandaanzet: 19mm vs. 20mm
  • Dikte: 12mm vs. 11mm
  • Uurwerk: L888.4 (aangepaste ETA 2892) COSC incl. datum vs. Sellita SW300-1 excl. datum
  • Gangreserve: 72 uur vs. 42 uur
  • Beide 100m waterdichtheid
  • Beide met schroefkroon
  • Longines Spirit 37mm
  • Halios Universa II

0 stemmers

Die longines is schitterend. Wat doen ze het toch goed de laatste jaren!

1 like

Inderdaad, de Spirit lijn is echt een schot in de roos. Echt mooie horloges plus ze zijn fantastisch afgewerkt. Er zijn geruchten dat er volgend jaar een 37mm no date versie wordt geintroduceerd, dat zou 'm in mijn optiek helemaal perfect maken.

5 likes

6 weken wachttijd maar de longines staat in bestelling :star_struck:

6 likes

Ahja deze longines heeft geen schroefkroon bij mijn weten

2 likes