Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Dat zal best. Maar dat neem ik op de koop toe. Moet wel tegenwoordig met onze hobby…verkoop is gewoon veel lastiger geworden (lees : zonder teveel verlies). Overigens zoveel flipper ik niet meer…dit jaar 2 horloges aangeschaft waaronder m’n huidige GS. Oh en een Gshock maar dat telt niet. :rofl:

2 likes

Ik ben wel benieuwd. Zijn 2 heel andere horloges maar toch.

• Patek Philippe Ellipse
  • Blancpain Villeret chronograaf

0 stemmers

1 like
  • Rolex submariner
  • Omega Seamaster

0 stemmers

2 likes

In het kielzog van de 806

• Breitling 806 reedition, 41mm
  • Breitling 817, 39mm

0 stemmers

.

3 likes

Nieuwe explorer 124270 grijs voor rond de 9k kan je de seamaster erbij doen voor om en nabij de 5k. :wink: win win. Tenminste, als je de sub niet voor list kan/mag kopen

1 like

Een 36mm valt hierbij in het niet.

Maar de keuze voor een 124270 is natuurlijk altijd goed.

1 like

Haha ja dat klopt ben ook wel bevooroordeeld. vind het zelf heelijk dragen, maar ik zag een mogelijkheid om zowel een rolex als een omega te bemachtigen😉

1 like

De 817 is natuurlijk erg bijzonder. Maar puur op looks de 806 hier

1 like

Oei. Ik kies de 806 maar man man je weet dat ik die 817 schitterend vindt. :ok_hand:t2:

Daar moeten ze een reedition van maken. Instant order!

1 like
  • Prince Date Day
  • Speedmaster Reduced

0 stemmers

2 likes

Stel, je bent op zoek naar een sportieve/dressy Seiko met rode wijzerplaat.

• King Seiko
  • Seiko Presage Sharp Edge

0 stemmers

3 likes

Dan zou ik heel wat anders nemen. :grimacing:

O.k. en wat dan?

Je vraag is raar. Wil je een dressy, dan neem je de King Seiko, wil je een sportieve, dan neem je de Sharp Edge. :upside_down_face:

Ik heb sowieso Sharp Edge gestemd omdat de 6r35 zowel de prijs als een King Seiko onwaardig is.

De KS is idd meer dressy dan de SE. Maar 't kan nog een stuk meer dressy, hoor. Ik heb overigens niet zo’n moeite met de 6R35 in de KS. Prima uurwerk, met lekker 70 uur PR.

1 like

Die band op de King Seiko ziet er erg gaaf uit!

2 likes

Ja, hè?! Die vind ik ook erg o.k.!

Eigenlijk vind ik het hele model wel twee keer zo mooi als de presage, gaaf ding :ok_hand:t3:

Ja, ik ook wel hoor, eerlijk gezegd! Maar hij is wel bijna twee keer zo duur als de Sharp Edge, die ik toch ook wel gaaf vind. Zeker die wijzerplaat.

Als je consessies doet krijg je meestal toch … maar als het ter afwisseling in kleur is in de collectie, dan maakt het wellicht minder uit.

1 like