Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Hoewel ik wel fan ben van deze Cartier, vind ik de GS vele malen mooier. Ik zou de GS er niet voor offeren. Farer eruit en doorsparen dus, als dat geen optie is dan geen Santos.

Anderzijds vanuit jouw verzameling gedacht, biedt de Santos mogelijk wel lekker wat extra varieteit, dat zou een argument kunnen zijn om de wissel van Farer/GS naar Santos toch te doen.

5 likes

Gisteren de Longines Spirit omgehad, weliswaar de zwarte. Maar wát een mooi horloge!

2 likes

37 mm toch? Ben erg benieuwd hoe die in het echt bevalt. Plaatjes zien er iig goed uit :slight_smile:

De GS verbergt te goed dat het een fantastisch horloge is, de Farer is een anomalie in het Farer gamma.

De Cartier heeft wat de GS en Farer niet hebben; wrist presence.

6 likes

Da’s mooi verwoord. Een anomalie zou ik persoonlijk houden net daarom. Een GS doet me bitter weinig (blabla, dauphiné wijzers) dus zoiets zien vertrekken zou me Siberisch laten. Maar dat die Santos een présence heeft waar weinig anderen kunnen aan tippen, dat staat wel als een erectie boven water.

4 likes

Die anomalie mag overigens wel eens schoongemaakt worden!

1 like

Ja, ik had de 37mm om maar volgens mij is ie er ook groter hoor. Die opgelegde cijfers zijn echt smullen.

1 like

37 mm is wel echt een lekker maatje vind ik :smiley:

Dat zie je (helaas) fout. De GS heeft laag liggende lug holes, en die zorgen er voor dat leer in mijn optiek als een lul op een drumstel slaat. Da’s wat jammer. Evengoed, als stalen sporthorloge is hij prachtig.

Ik herken me in beide punten. Enerzijds is de Farer supertof en niet meer te krijgen, anderzijds is hij een tikje groot, en denk ik dat kleinere horloges voor mij de weg gaan zijn.

Mijn vrouw zegt alles er uit en alleen een Santos. :slight_smile:

Ik vind hem heel, heel erg mooi. Wel weer een tikje groot. Als hij 38mm x 11mm was… Maar goed.

Die GS is een beste jongen en hij is van veraf te zien. Wrist presence genoeg, misschien zelfs iets te veel. Grappig genoeg heb ik de 35mm Cartier gepast en is die meer understated en discreet aan de pols.

Inderdaad, maar wel understated.

Ik ga eens nadenken.

Ja, sorry. Iets met gebruiksvoorwerpen.

2 likes

Zeg je vrouw dat al haar schoenen eruit moeten en 1 paar Louboutin er in. Put things into perspective, nondedju.

Hm, 41mm. Dat was mij niet eens opgevallen. Dat is geen kleine jongen inderdaad, en wellicht gewoon te groot voor mijn pols. A dream dies. :sleepy:

3 likes

Beetje fanatiek van haar, maar ergens is er wel iets voor te zeggen hoor.

Hiervoor ook. Deze oefening heb ik dit voorjaar ook gedaan. Het is best bevrijdend. Laat ons deze oefening eens in uw geval uitwerken.

Je houd enkel die ahoi of club. Ik zou dus de club kiezen. Daarbij komt dan de santos. Chrono van doen? Jazeker:

Klaar! Of mss toch nog deze, als al het andere spul verkocht mocht zijn:

Killer kleurrijke set waarbij je door het bos de carpinus betulussen en de cornus controversa’s terug ziet staan. :sunglasses:

9 likes

Die ZEP :star_struck:, die Rolex met varens op de wijzerplaat :thinking: .

1 like

Ontzettend lelijk!

1 like

Zo in witgoud is die schitterend en met de 50 jaar garantie en gratis service beurten in die periode een koopje.

3 likes

Zwart of zwart? Oyster of Jubilee?

• 16600 Seadweller
  • 16234 Datejust

0 stemmers

3 likes

Die dj is toch al verkocht?

Of wil je nog overtuigd worden om hem niet af te geven? :sweat_smile:

Dat klopt. Mag de pret niet drukken toch :grin:

2 likes

Battle of the cheapos.

• Wit