Zonde van die Big Eye die afgekapt 4 …
De opgelegde indices van de Spirit zijn echt prachtig. Als ze die sterren dan weglaten dan koop ik hem morgen!
Had ik al genoemd dat het een erg korte lug to lug is op een C-shape kast die bovendien voor een mechanische chronograaf erg plat is, met z’n 13mm tot aan de bovenkant van het saffier?
Ik zou de droom levend houden.
Rolex komt er niet in voor meer dan 3000 Euro voor dat horloge. De wijzers zijn ook nog eens te kort. De Zenith is me ook geen Credor geld waard. En a propos kleinere horloges, dit gaat er absoluut niet uit:
Ik denk dat ik eens na ga denken over de Tourby, Uemura, Farer Moritz en blauwe Alpinist, nu ik er bij nadenk.
Doxa .
Gr, HJR
Poging 2 (eerdere poll verwijderd, was Sinn vergeten)
Colourful watches. Wie doet het het beste? Je mag er twee kiezen dit keer
Goede battle.
Maar het wordt tijd voor een santos voor jou!
Die santos draag je over 30 jaar nog en zeggen nog steeds straal je nog steeds uit dat je klasse hebt.
Omega! 5 goeie kleurstellingen! Dat zilver ook fijn. Waarom toch die cheapo datumvensters?
Ja! Die staan te hoog, echt zonde. De dail lijkt me echt heel mooi, heb hem nog niet in het echt gezien.
Leder. Maar dan wel een andere lederen band.
Zoals?
Probeer al eens een zwarte. Eventueel racing maar hoeft niet.
En als je dan toch staal wilt dan een bor of zelfs een ladder bracelet.
.Maar er is op leder meer mogelijk:
. . .. . .Mooie suggesties. Thanks. Op dit moment ben ik fan van mijn huidige samenstelling op leer.
Maar wie weet wat de toekomst brengt? Groen leer vind ik ook wel funky.
Lastige maar toch de JLC voor mij persoonlijk
Verdorie die Yema is gewoon cool!
Dat vind ik dus ook.
Maar ja. Wellicht dan toch liever een hanhart.