Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Die zijn er idd allemaal geweest maar allemaal weer vertrokken. Op dit moment is het bb58, GS en een g-shock!

1 like

Als we de G-Shock even buiten beschouwing laten, zie je jezelf met één horloge tevreden zijn of wissel je liever af tussen twee horloges? Bijvoorbeeld eentje met donkere plaat en daarnaast een met lichte?

1 like

Idealiter eentje maar ik weet niet welke vandaar de poll voor inspiratie :grin:

1 like

De Top Gun range hebben allen een anti-magnetic inner case en allen titanium case back - zodoende dat die geen open caseback hebben (danwel ceramische caseback). Muv de Perp. calendar die heeft wel open caseback en dus niet die anti magnetic inner case.

1 like

:+1:

Valt wel mee toch, dat logo? Vind 'm best passend bij deze wijzerplaat:

Oef, die is zo mooi! Gezien bij @RobinH

Ik vond V1 qua case al erg mooi, maar de wijzerplaat saai. Dat is met deze forged carbon V2 echt wel opgelost :star_struck:

Dus, case closed: RZE incoming :grin:

8 likes

GS quartz SBGN blauw of zwart. 39mm en niet te dik als sportieve daily. Doet mij meer dan m’n BB58 en kan door de geborstelde delen ook tegen een stootje.

5 likes

Rolex battle.

Ben jij diegene die de mooiste vintage Sub wil dragen of juist een hele moderne groene versie:

Vintage cool of modern

• Submariner 5513 mk1 maxi dial.
  • Submariner 126610LV.

0 stemmers

.

1 like

Geen wedstrijd dit… :wink:

2 likes

Dat blijkt.

Maar het valt mij dan wel op hoeveel mensen gewoon een nieuwe kopen ipv een mooie vintage.

2 likes

Omdat nieuwe wel zorgeloos(er) draagt misschien?

1 like

Zou aan het directe rendement kunnen liggen.

Ja de mooiste vintage sub, dus geen no date sub :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kan geen enkele generatie opnoemen waarbij sub date mooier is dan de no date. Zowel vintage als modern.

Oke, 16610LV > 14060 , maar dat is een speciaal geval

2 likes

Ik vindt de ProPilot wel mooi, maar voel er verder weinig emotie bij. Er is ook een skeleton versie, die er echt bruut uitziet, en een beetje doet denken aan de Defy Skeleton. Zou het alleen niet aandurven :neutral_face:

4 likes

Deze versie heeft inderdaad het “wow” effect! Maar ben toch voor de RZE gegaan, ik denk dat dat ook goed uit gaat pakken :crossed_fingers:

4 likes

Welke is dat dan?

Of gelijk twee! Voor het geld dat je bespaart door niet de Oris te kopen :grin:

1 like

Blijft gelukkig wel één van m’n favoriete merken :orange_heart:

Ik snap waarom idd - maar ik heb niks met explorer bezels. Maar idd lume en versatile.

Snel polletje van deze twee gelijkende Omega’s. To lollipop or not?

0 stemmers

1 like