Bb58 eruit en pelagos 39 erin. Klaar.
Goede suggestie maar dan heb ik niet minder horloges dan nu
Is niet erg en ik ben eens met bovenstaande advies, aanvullend die GS ook eruit nog
Ik vind de RZE vooral mooier.
Man, wat zijn die Plopiloten saai ze. Simpele geprinte platen, een datumgat wat met een stanleymes uit de dial is gesneden, net-niet kleurstellingen en een uurwerk wat zo ongedecoreerd is dat het industriële er vanaf spat.
Ik geloof best dat die Oris goed is, maar als je 4000 ballen aan een veld- of pilotenhorloge uit wilt geven zou ik één van deze vier pakken:
- Nieuwe Tudor Ranger
- Vertex M100
- IWC Mark XIV
- Seiko SJE085J1 Alpinist
In alle andere gevallen: RZE is mooier dan de Oris, ook al vind ik het logo kut.
Mocht je voor 800 nog wat zoeken: De Christopher Ward Sealander 36. [quote=“Myspeedyworld, post:1989, topic:390237”]
Ga hem ook echt casual dragen.
[/quote]
Ai. Met 30m waterdichtheid is dat, eh, hopelijk niet tijdens het koken of afwassen.
Alle gekheid op een stokje: Solarbeat gestemd. Gewoon leuk, niet te duur.
Gewoon iedere ochtend horloge even in de hand nemen en 30 seconden de Seiko swing doen. Fake it till you make it, bruv!
GS is GADA, de Tudor is sport. Ik kies voor GADA.
Je kunt ze er ook allebei uit bonjouren en een Ranger kopen.
Ik vind het juist heerlijk om wat te kiezen te hebben. Lekker houden allebei, dus!
Maar goed, als ze er dan toch allebei uit zouden gaan, dan zou ik in ieder geval iets kiezen dat goed waterdicht is en niet te casual, maar ook niet te dressy. Hmm, moeilijk. Ga ik even over nadenken.
Edit: o.k., ik ben eruit.
Thanks!
Die standaard Resolut is een beetje te kort door de bocht afgewerkt vind ik, maar deze is echt tof. En ik trek die bezel op de Oris slecht.
Petite seconde for life G
Die snap ik wel!
Gewoon doen Thijs!
Mijn stem gaat naar de OP omdat ik de datumloupe lelijk vind
Niet groter gaan dan large. En dan bij voorkeur idd een automaat en zeker met de guilloche wijzerplaat.
Must Tank Large als 4e optie. Mooiere uurmarkeringen dan de Solarbeat in mijn ogen. Spreek wel met enige bias aangezien dan de keuze is die is afgelopen tijd heb gemaakt voor mijn volgende horloge
Wat is de reden dat de Santos eruit gaat? En waarom dan vervangen met een Tank?
Helemaal eens, met name wat betreft guilloche, maar die bestaat dus niet volgens mij. Alleen de XL is te krijgen met guilloche.
Dan kies ik toch de maatvoering van de large > guilloche
Heb wat andere prio’s en hobbies maar wil toch een nummer 3 dress semi dress horloge.
Ben ik de enige die hier niet over leest?
scherp op zondagochtend! Autocorrect denk ik
Ik ben me ook al een tijdje aan het oriënteren op vlak van een tank, en de solo was ook mijn eerste idee. Lekker herkenbaar, en een aparte uitvoering. Maar gaande weg hebben de must en de must solarbeat met toch weten te overtuigen. Ben eveneens van plan om hem casual te dragen. Met mooie molequin bandjes kan je vele kanten op vind ik.
Ik vind de L ook de mooiste maat. Zou ik dit geval voor een Must L gaan.
Had jij naast die bb58 niet ook een Squale duiker en seiko of Oris duiker? Ik zou voor variëteit gaan in de collectie, en dus een duiker eruit