Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

:joy:
Bedankt voor je hulp.
Ik was niet duidelijk: ze moeten het beide worden…:grimacing:

5 likes

Ook mooi hoor!

1 like

Haha! Beter.

1 like

image

4 likes

:joy:

Haha, goed bezig!

1 like

• Rolex GMT Master Coke (vintage is the way, go for the original)
  • Tudor Black Bay 58 Coke (een vers horloge van de AD + €7K in je zak houden)
0 stemmers
1 like

Easy keus voor mij.

16 likes

Tweede, maar dan voor die 7k een 16570 polar kopen. Heb je het perfecte duo en een Rolex. Win-win-win

8 likes

Couldn’t agree more! Zou echt een hele mooie duo zijn.

15 likes

Kan bijna niet beter, toch @OmroepMax :wink:

2 likes

Haha, helemaal mee eens!

18 likes

Wat een (h)eerlijk voorstel

Zou ik mee kunnen leven :grin:

13 likes

Benieuwd naar de ongezouten mening van het HF… Ik zit hier namelijk al een dag of wat op te broeden.

Wat is de voorkeur als daily als je tussen deze twee moet kiezen? Neem in overweging dat ik niet per definitie een dressy daily nodig heb en dat hij praktisch dagelijks om de pols zit.
Voor het zwaardere werk is er nog een G-Shock en als het een tikkie anders mag is er nog een vintage CWC.

• Grand Seiko SBGX261
  • Tudor BB36 Blue
0 stemmers

8 likes

Lastige keuze waar ik ook voor gestaan heb maar betrof toen een Omega AT quartz vs de BB36. Eigenlijk kun je niet fout gaan maar zelf vind ik een beetje lume toch wel een dikke plus. Ander voordeel voor de BB36 is dat een jubilee band er ook superstrak op staat om af te wisselen.

3 likes

Ik zou wat anders kiezen

Omega Seamaster Aqua Terra
€ 2.493

1 like

Dank voor je advies… Helaas doen deze modellen mij niet zoveel, al is een AT best dichtbij wat mij aanspreekt.

Boven alles is het veelal een emotionele keuze… Rationeel kan je alles afwegen maar de uiteindelijke keuze is op gevoel natuurlijk.

Dat is de juiste benadering. Maar een passessie helpt nog meer.

1 like

Goed, dan vind ik deze GS enorm saai en onbruikbaar voor dagelijks gebruik vanwege de afwezigheid van de microafstelmogelijkheden in de sluiting.

De BB vind ik supercomfortabel en aantrekkelijk om te zien. Past misschien niet 100% overal bij vanwege de uitgesproken kleur maar mij zou dat niet uitmaken.

1 like

En ik vind ongezouten de wijzers van de Tudor dan weer niet zo mooi :crazy_face::sunglasses:

1 like

AT quartz of Tag Carrera zijn ook mooie opties