Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Great minds think alike… :rofl:

2 likes

Telt g-shock ook?

Heb minder met vintage. Met goud wel :).

Als ik ze alle 4 weg doe denk ik dat er zo’n €35.000 budget is dat natuurlijk niet op hoeft en de Seamaster zou ik stiekem graag willen houden.

Waar denk je aan?

Paar minuten met zo’n collage app. Best lollig.

De sub, OP en AK blijven!

Ik heb niet zomaar wat gekocht (op de speedmaster na die was vrij impulsief!) en ben blij met alles wat ik heb. Vaak genoeg niet iets gekocht, maar ach.

Persoonlijk vind ik “er enigszins mee doorkunnen” pijnlijk om te horen voor deze mooie horloges.

De merken die je noemt spreken me niet erg aan op enkele voor de hand liggende modellen die ik wel kan waarderen, maar niet gek van ben.

Zodra ik makelaar of autohandelaar word stap ik over op een Breitling.

Die op OF?

In de laatste reacties wordt een dresser voorgesteld. Zowel JLC als A. lange maar ook VC spreken me aan. Ik vind mezelf nog te sportief en jong (van geest) om de stap te wagen. Het zet me wel aan het denken.

2 likes

Het scheelt wel dat je al een prachtige collectie hebt. Het heeft mijn inziens niet eens met de leeftijd te maken, maar met goede smaak! Als ik iemand met een van deze dressers zie lopen ( ook met een chino en een zwart t-shirt, vind ik dat super classy!

2 likes

Nou je gebeden zijn ook gehoord :joy:

1 like

Ik moest er ook even aan denken, maar kon de post niet meer vinden :laughing:

1 like

JLC zou toch een mooie toevoeging kunnen zijn. Deze is in elk geval sportiever

2 likes

Mee eens. De JLC deepsea die nu onder mijn aandacht wordt gebracht spreekt me dan toch meer aan. Los van jouw goede suggestie.

4 likes

Tussen alle gedachtes van tot €3000 heb ik een aantal opties na de Hentschel tot even een paar jaar sparen dan mss toch wat van goud erbij toch maar eens peilen wat hf hiervan vind.

Ok dit is een rare.

Waarom? Bij de ene blijf ik gewoon zo af en toe terug komen. T is groot en eigenlijk l2l te groot maar ‘voor t laatste plekje’ en ik heb amper horloge freaks in mijn omgeving boeit t me ook geen hol eigenlijk. Ik blijf m leuk vinden op plaatjes

De andere: ook een independent maar wel veel groter en bekender. Ik vind t op plaatjes iig een leuke release.

Prijsverschil is va + €1400 voor t kleinste merk van de twee.

1. Cornehl.

Regulator.

ook te krijgen met guilloche wijzerplaat door Benzinger. Dat kost 2k extra

Uurwerk (ook te krijgen met balans gegraveerd voor paar €100 extra)

1. Oris Bcpd

Maar wat voor een 5 dagen pr handopwinder.

1. Cornehl
    1. Oris

0 stemmers

1 like

Geen dresser. Ben jij dat? Dat toont jouw collectie niet hoor.

Beginnen met die 4 één per één verkopen.
Hopen dat t lang duurt.

Ondertussen genieten van Minder, groeiend potje, en voorpret, kiezen, nadenken, twijfelen

Ondertussen zijn prijzen verder gedaald

En dan n daytona of onder list n gouden rolex type pepsi of gmt

Enjoy

2 likes

Belgische wijsheid!

Ik kan dressers zeker waarderen, maar liever bij een ander. De VC overseas met zilveren dial spreekt me wel aan. Heel anders, toch sportief en op rubber en leer te dragen. :face_with_monocle:

4 eruit, deze erin! Vol goud, jubilee en GMT; goede aanvulling.

En je maakt mij er wel blij mee. Zie de fotos graag voorbij komen. :wink:

9 likes

Stopwatch heb ik nog wel liggen om het gat van de Speedy op te vullen.

Lijkt me niet aan te komen…

1 like

Wie niet waagt… Als er een moment is om het te proberen dan is het nu wel. Zodra de economie aantrekt en mensen weer geld gaan uitgeven dan kan het zomaar knap lastig worden.

3 likes

Was voor mij ook wel ff zoeken :joy:
Maar wat vind je van de rest van de aanpassingen?

1 like

Allemaal verbeteringen! Ze hebben bij de Black Bay precies de zaken aangepakt die aandacht behoefden. Op jubilee ook erg gaaf. Wat jij?

Ik vind die BB54 op rubber ook erg tof. Alsof ze hem speciaal voor mij ontworpen hebben :grinning:

4 likes

Hmm ik vond eigenlijk alleen dat de clasp aandacht nodig had. Jubilee is wel een toevoeging waar van ik denk Oew die wil ik wel op mijn bb. Benieuwd of dat gaat passen. Verder was ik wel tevreden. Wel goed dat ze de dikte van de kast aan hebben gepakt. Kan nog wel eens voor veel mensen het punt zijn om overstag te gaan. Maar ik zat gelukkig nooit zo met de dikte gezien mijn pols van 19,5cm :joy::ok_hand:t2:

BB54 vind ik het idee leuk. Alleen uitvoering van de bezel vind ik minder, vind het te vlak vind ofzo. Maar het is wel erg true to the original. Zie het nog wel eens succes worden

Wel jammer trouwens dat ze de nieuwe gmt niet gelijk op de nieuwe clasp over hebben gezet

Maar overall gezien geen horloges waar van ik zeg die moet ik echt hebben, ben nog steeds tevreden mijn mijn burgundy en gmt :sunglasses:

2 likes

Je kan met die gouden gmt elke 5 minuten timen. Prima. :sunglasses:

2 likes

Ftfy.

Die zie ik mijzelf nog wel een keer dragen. Mits die niet te dik is. :sunglasses:

Leuke vakantie beuker.

3 likes

1 knaller.

22 likes

Maar euh, dit kan ook geen kwaad.

1 like