Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Pure verschrikking

1 like

Dat kille is met name psychologisch, want in mijn beleving hebben die dingen meer karakter dan 99% van 's werelds horloge ontwerpen. Maar goed, die B31 is gewoon echt heel goed ontworpen, en ik vind 'm goed naast een GS passen, dus misschien heb je een punt. :slight_smile:

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Op het punt van verlakkerij dan (ik moest dat woord wel even googlen😜). Ik probeer de OP 36 groen al een paar jaar te krijgen, bij meerdere AD’s. En dan heb ik een historie van meerdere aankopen. Ben er ook klaar mee… Super Jubilee aangekocht en een rondje Tempus in het verschiet en dan gaan we lekker genieten van wat we hebbben.

2 likes

Oké, grijs is de winnaar. :medal_sports: dank jullie wel

1 like

Als je teveel zwart in je horlogedoos hebt, koop er dan een kleurtje bij. Aldus mijn reptielenbrein… ik heb een witte Seiko incoming.
Maar dat verandert niets aan de hoeveelheid zwart.

Je kunt kiezen voor de 2 of 3 Tudors die jij zou houden. :grin:

• Tudor Pelagos 39
  • Tudor Black Bay Pro
  • Tudor Black Bay 925
0 stemmers

5 likes

Ik mis de optie “alledrie buiten en iets leuk erin” :face_with_peeking_eye:

5 likes

Pelagos en 925 houden.

De 925 is uniek met zn zilver en de pelagos een no nonsense diver.

Moest er 1 blijven dan de pelagos

3 likes

:point_up_2:

2 likes

Anders, de 925 en een witte BB Pro :wink:

1 like

Nu ben ik benieuwd. Stel eens iets voor :money_mouth_face:

Inderdaad.
Op zijn bracelet is de Pelagos niet te kloppen voor mij. Maar met die 21mm lugs…
En die 925 is zo uniek in het horlogewereldje dat ik die eigenlijk niet wil wegdoen…
De Pro heeft dan weer die vintage vibes. En een goedkopere 1655 :stuck_out_tongue_winking_eye:

:sweat_smile: Oh nee, en ik dacht dat ik een plan had…
Goeie suggestie met die witte Pro. Lange termijn misschien…

1 like
2 likes

Groot! :astonished:

1 like

Wel, ik moet al hard nadenken om iets te vinden dat nóg effectiever werkt als zaaddodend middel. Tudor staat op een eenzame hoogte op mijn “saaier dan een telefoonboek” lijst. Dus bijna alles heeft torenhoge kans om leuker te zijn. Maar dat is een smaakzaak, dus ik heb toch gewoon gestemd hoor. :sunglasses:

Ik heb ook he-le-maal niks met Panerai, maar ook deze is inderdaad een reuze verbetering. :smile:

2 likes

Nee, de meeste Panerais voelen inderdaad als ondingen om de pols. Maar de wire lugs maken deze een plezier!

Hier op mijn 18cm pols.

2 likes

Ziet er inderdaad netjes uit.
Maar hij is nog altijd zwart he. :sweat_smile:

:sweat_smile:
Ik heb gelukkig ook minder zaaddodende middelen in mijn horloge doos. :yum:
Ieder zijn smaak, maar Tudor lijkt toch een buitenbeentje met de P01, zilveren (925) en bronzen exemplaren en zelfs keramiek versies.

1 like

Maar je gaat van 3 naar 1 zwarte.

Als je wat kleur wil, deze brengt steeds een smile op mijn gezicht.

5 likes

Je bent op zoek naar kleur Wim?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcTvsEkH4Evg4hwTTSKV7Pid7cKvF3YlWJXBdW_D8N_6qGzkjWL-NR3s_laLo7K7fyu9-wf1Q0Wxi4jFpPWoDZmXzlJMrfcO5nU0zGaqOeY

1 like

Knap horloge! :ok_hand:
Strategie even herdenken nu… :sweat_smile:

1 like

Ik kan niet stemmen want ik wil alleen de 925 houden. De rest kan rücksichtslos geslacht worden.

3 likes

Dat probleem heb ik ook.

Ik heb voor de pro gekozen, die verkoop ik daarna wel nog eens.

1 like