Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Ik vind die OP geen upgrade tov je DJ. Om daar nu om te gaan bedelen…

2 likes

Lijkt me een mooie upgrade! Erg toffe kleur ook dat groen, dat geeft hem nog wat extra uitstraling mee.

Ik zeg, doen!

1 like

Waarschijnlijk de gekste battle in een tijd, de enige overeenkomst is de prijs.
Van de Seiko kan ik vreemd genoeg geen foto vinden, het is hetzelfde model als getoond maar dan IN HET BRUIN. Hele Seiko website afgezocht maar niet te vinden.

0 stemmers

Pro’s Presage:

• Complementeert mooi met mijn blauwe Cocktail Time
  • Goed gebouwd
  • Automaat

Cons Presage:

• Wat veilig
  • Meer van hetzelfde

Pro’s LIP:

• Vreemde eend in de bijt
  • Iconisch design
  • Frans (mocht je dit gek vinden, vind het leuk om variatie te hebben in afkomst)

Con’s LIP:

• Formaat (42mm, is mss te groot voor mij)
  • Had er graag een Mechaquartz in gehad, Yema laat zien dat het kan voor een vergelijkbare prijs.

Shoot!

1 like

Eerlijk? Ik vind ze allebei zo lelijk dat ik mijn vinger niet eens in de buurt van de stemknop krijg. Sorry!

9 likes

Voor mij allebei niet. De LIP is wel lekker onderscheidend. Maar zou 'm vrijwel nooit dragen.
De Seiko is ook echt niet een horloge voor mij. Doe mij maar een lekkere duiker, GMT of sportieve chrono. Dus ik sla even over.

1 like

In mijn collectie zit 1 chrono (oké, die LIP hierboven is ook een chrono), geen duiker en geen GMT (als we een Casio AE1200 niet meetellen). Smaken verschillen. :slight_smile:

Van de Lip kan ik het mij nog voorstellen, maar de Presage ook? Textuur niet mooi? Let niet op de kleur, kan het exacte model niet vinden.

Youre Missing Out GIFs | Tenor

:wink:

En da’s helemaal prima! :+1:

1 like

Ik mis optie drie. Rolex de deur uit en een Breitling Top Time B31 scoren.

1 like

Bedoel je niet gewoon de Negroni in roodbruin? De SRPE41J1? De 47 is bij mijn weten echt roze, want:

Maar wat je echt nodig hebt is dit:

Een SBGW293

3 likes

Heb een slechte foto van bij de juwelier, ik herken er ook in het echt geen roodbruin in. (Als in, foto vertekent imo niet.)
Ik had de roze even gepakt omdat dit qua tint er nog het dichtst bij lag.

Ben bang dat een GS slechts een factortje 15 buiten budget ligt. Wel een mooi horloge, al zou ik bij GS wel voor een variant met SD gaan.

Ik vind de combi van Milanese band, kleur en structuur wijzerplaat, en cijfers bijzonder matig.

• CW C65 Dune
  • Traska Commuter
0 stemmers

Battle of the GADA.

1 like

SRPF39J.

Ik wens je veel succes. Deze zijn geen veel geziene gasten.

1 like

Dat is helaas geen optie voor mij. Aangezien het niet is gelukt wordt de datejust “geupgrade”.

Tja, ik ervaar zo’n B31 Top Time als een mooie upgrade van de DJ, maar smaken verschillen. Dat een simpel instappertje als een OP36 niet geleverd kan worden is toch ook pure verlakkerij. Dat is wel jammer, dat dat niet lukte.

2 likes

Welke vinden jullie mooier?

• Grijs
  • Goud
0 stemmers
1 like

De invicta.

7 likes

Niet om de DJ vanuit een natuurlijke reflex te verdedigen, maar die Top Time vond ik een ontzettende tegenvaller. Een beetje dat kille van een GS. Gelukkig zat er een cyclops op om het geheel nog enig cachet te geven.

1 like

Grappig. Een cyclops vind ik zo ongeveer het minst mooie (lees: lelijkste) dat je op een horloge kunt plaatsen.

1 like

Pure verschrikking

1 like