Uh-huh.
Kein Operationsplan reicht mit einiger Sicherheit über das erste Zusammentreffen mit der feindlichen Hauptmacht hinaus.
~ Helmuth von Moltke
Uh-huh.
Kein Operationsplan reicht mit einiger Sicherheit über das erste Zusammentreffen mit der feindlichen Hauptmacht hinaus.
~ Helmuth von Moltke
K versta der geen kloten van
Zoiets als “geen strijdplan overleeft het eerste contact met de vijand”… Oftewel: mooi streven, ik hoop voor je dat het lukt.
Ik ook
Prachtig horloge! Topkeuze!
Proficiat met de prachtige Omega ck859! Heb deze destijds zelf ook overwogen maar heb toen m’n “sector dial”-itch met de Longines Heritage Classic voldaan.
Geniet ervan! ( vanaf volgende week )
Lichte voorkeur voor de IWC.
Vooral vanwege de seconde subdial van de Zenith. Was dit een normale wijzer geweest dan was de keuze waarschijnlijk naar de Zenith gegaan…
Gefeliciteerd Vincent. Ondanks dat ik voor de JLC heb gestemd kan ik niet anders stellen dat je een pracht keuze hebt gemaakt
Het is een dingetje he? De longines heb ik al veel langer in mijn hoofd om eens te proberen dan deze Omega. Uiteindelijk deed de omega het vanwege de iets verfijndere kast en het uurwerk. De wijzerplaat van de longines vind ik dan weer meer in balans.
Thanks Arjen!
Goede keus! Vind het echt een topper; dressy genoeg voor op chique, maar sportief genoeg voor alledaags. Dat zie je niet vaak!
Thanks Michiel! Het was voor mij de lastigste keuze ooit tussen 2 horloges.
Dat had ik ook. Hoop dat het een goed teken is
Wat voor soort horloge is het eigenlijk? Het is geen dresswatch toch?
Eentje om te dragen en de tijd op af te lezen.
Een mooie, ook.
Heeft niet per se een vakje nodig, toch?
Nee dat hoeft niet, maar het is wel fijn om te weten naar wat voor soort horloge je moet zoeken als je dit soort horloges mooi vindt toch?
Het is zeker geen dresswatch. Als je alle voorwaarden opsomt heb ik er nog geen enkele gehad. Deze omega is een beetje GADA. Zo heb ik mijn horloges graag. En ik wou altijd al eens een sector dial.
Mooi hoor. Die structuur van die dial doet me op hele goede manier denken aan die ouderwetse, bruine, van zwaar papier gemaakte inlegmappen.
Wel een rare associatie. Maar wat een prachtig horloge.