Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

VolksWagen it is.
Porsche, kan ook.

1 like

Oei, slecht nieuws.
Deze gaat gewoon in productie.

Lust m wel

2 likes

Kan het zijn dat ik hem iets weg vind hebben van een royal oak?

Kan er nog niet precies de hand op leggen wat het is maar er is gesnoept uit de snoepbak van de Zwitsers met dit Japanse
‘Gerald Genta’s’ ontwerp :joy::joy:

1 like

De heer Sinn was jachtvlieger in WO2 en schoot onze Air-Kings uit de lucht.
Kan dat nog, een Sinn kopen?

Ik heb er drie! :flushed:

1 like

:thinking:

1 like

Gefixt. Inderdaad geen Japans ontwerp. :+1::grin:

1 like

Heel tof! Echt een @Cihanski horloge

3 likes

Lastige keuze.

Die squale is mooi. ‘70 kast maar vind die hoekige ‘binnen’ ring dan weer storend.

Bij de yema vind ik de cijfer / indexen font weer niet mooi, maar wel een mooie kast en band.

Toch maar Yema gestemd.

1 like

Cool!!

Ik heb met beide merken niet zo heel veel, maar nu kies ik toch direct voor de GS!

Mits je pols de maat kan hebben. :grin:

1 like

Ze brengen best veel aperte onzin uit.

1 like

Lekkere handschoenen brikkie

7 likes

3 Genta designs, veelhoekig, band op dezelfde manier (ongeveer een beetje) aangezet / aangenaaid.

• De Mickey
  • De Gouden Steampunk Duikhelm
  • Fates Credor met RO Bracelet
0 stemmers
2 likes

1x per jaar ook apert.

Ik zou voor fates credor gekozen hebben als die jappen niet zo fout waren in de oorlog en de kroon gewoon op 3 had gezeten. Nee nu is die uit balans.

2 likes

Dat ontwerp is letterlijk van Gerald Genta. Deze rerelease is met samenwerking van de weduwe tot stand gekomen naar aanleiding van de relatie die de CEO van Seiko en Genta hadden.

Tja, ik heb genuanceerder meningen over Japan in WO II dan over Henry Ford, tot grote ergernis van knilgangers in mijn familie. Die zelf ook niet lief waren.

Ik kies zelf waar ik een hekel aan heb, dank je. Ik gaf alleen een plat antwoord op jouw vraag waarom ik de Explorer niks vind. Jij hoeft mij niet te overtuigen en ik jou ook niet.

Ik heb dan ook niks van Chanel thuis. Maar laat ik het zo stellen: zonder Ford had Coco geen Nazis gehad om voor te spioneren.

In Nanjing kunnen ze dat wat minder waarderen.

‘t Is hier echt een (historische) battle aan het worden.

Fight!

Is verder wel helemaal een Genta hoor.

1 like

Doet gewoon pijn aan mijn ogen. :sunglasses:

1 like

Same. Genta’s eigen merk was ook err…

1 like