Wat jij nodig hebt Tom is
Ik heb niets tegen Tudor, maar er is altijd iets dat me ergert. Hier kan ik niet over die laaggeplaatste merknaam heen. Komt door die grote driehoek op 12, maar ik vind het niet mooi, zo dicht op de as.
Er zijn Tudors die dat niet of minder hebben. Maar de Pelagos 39 heeft weer een glossy dial (erg jammer) en pseudo rivited band is ook niet echt mijn ding.
Ik zal nog eens neuzen wat ze tegenwoordig te bieden hebben.
Ik mis secondenwijzers dus die vallen al af….
Voor mij precies omgekeerd. Oké, kleine seconde mag.
Nee, het zijn geen lelijke horloges. Maar ik vind ze nogal wegvallen naast zo’n Cartier, qua uitstraling. Is maar een mening, he!
Ik snap het, maar ik heb er gewoon minder moeite mee. Had een scherpe Seiko het wel van de Zenith gewonnen bij je?
Ja… ik kan niet zo genieten van kapotte horloges.
Overdrijven is ook een vak
Dunno. Vintage is voor mij de charme om goeie stukken te zien / verzamelen.
Ja mooi!!
Beauty!
Tja. Beetje gebruikssporen mogen wel op een oudje, vind ik. Bij sommige horloges zou het me veel meer storen dan hier.
Deze kast is beyond ‘beetje gebruikssporen’.
Deze kast is gesloopt.
Tuurlijk. Maar dit is naar de haaien gepolijst. Dit zijn geen gebruikssporen.
We gaan er niet uit komen.
Referentie 6119 is helegaar geen dresswatch maar een vrijetijdshorloge met een klassiek karakter.
Kan wel onder een hemmetje maar ook gewoon onder een pullover en lekker met de kids op stap.
Instappertje is het wel.
Dresswatch moet onder de 35 millimeter blijven en tweehander zijn.
Is zeldzaam idd.
Frenemies
Was er hier op het forum niet iemand die dat terug strak krijgt?
Ik heb een tweetal jaar terug een familiehorloge teruggekregen van de horlogemaker waar ongevraagd ook (veel te veel) aan gepolijst was.