Ik zou ze allemaal dragen.
Ben geen moeilijk mens.
De minst mooie staat bovenaan en vanaf daar staan ze op volgorde van relevante en schoonheid
Vooropgesteld dat ik weinig heb met dressy horloges, vind ik de JLC weinig uitstraling hebben, terwijl dit er bij de Cartier juist vanaf knalt. Oh ja, en ik ben ook geen fan van een moonphasecomplicatie.
Wat zou je liever zien dan deze 5?
Die is naar zn grootje gepolijst.
Nou, oma kan er nog prima mee door, zullen we dan maar zeggen. Maar misschien komt het omdat ik zelf ook de jongste niet meer ben.
Laat ik voorop stellen dat ik alle gouden horloges die ik van jullie op HF voorbij zie komen, erg mooi vind, maar dat ik daar niet heel erg in thuis ben.
Als ik in het idee van de 5 getoonde horloges mee moet gaan, zou ik de volgende kiezen (als die niet te groot oogt):
Ik merk dat afscheid nemen van mijn Seiko ten opzichte van een Squale me nog best zwaar valt.
Ik wilde verkoopfoto’s maken en de twijfel om afscheid te nemen nam toe.
Dus:
- Squale
- Seiko
ah zeker leuk.
gelukkig zijn die er zover ik weet in verschillende diameters. 39-40-42 dacht ik.
Maar helaas alle 3 te groot voor zo een mooi horloge. IMHO
Ik vind het eigenlijk beide niks
Hou het geld in je zak zou ik zeggen
Leuk, wel aan gedacht, maar is hem toch niet voor me.
Te groot vind ik ook hoor. Dan maar geen nieuwe en een ‘Sharky’ (in de goede maat) voor mij als ik goud zou kopen:
Als ze die marketing direct op het product zelf in een gouden plak graveren wel ja.
Erg mooi!
Ho man, dat is een schoonheid. Waarom weggedaan?
Tsja. Vintage. Vind ik toch vaak lastig geloof ik. Daarnaast een JLC die als gouden dresser lastig te verslaan is vind ik.