Ik kan niet kiezen. De PP en Rolex zijn beide heel mooi. Maar denk dat dit toch echt een gevalletje om de pols gespen wordt, alvorens ik 30 ruggen neertel.
Wel mooi om te zien dat veel stemmers een Patek ambiëren. Maar nooit zullen kopen.
Had die Thierry Stern toch een puntje.
Ik twijfel over de diameter. De 37mm voorganger was al fors op de pols.
Dat zou kunnen ja. Ik heb geen van allen al om de pols gehad en het zit ook niet meteen in de pijplijn - geografisch sowieso al niet, ik ben er vrij gerust in dat ik alleen een tweecijferpercentage vertegenwoordig van het totale aantal mechanische horloges in 20 kilometer omtrek - dus ik ga puur op de foto af.
Brno centrum, regelmatig. Daar is een fancy dealer met Rolex, Tudor en nog een paar andere merken die me allemaal geen hol interesseren. Er is er ook een met Breitling, en een andere met o.a. Mido. Zal wel eens gebeuren. Voor de fancier dingen moet ik naar Praag of Wenen, en dan spreken we toch over 3 uur bollen.
Brussel, ook af en toe. Daar is een Breguet dealer vlakbij werk waar ik altijd eens in de etalages kijk - stap ik misschien ooit wel eens binnen. Tijd hebben is daar lastiger want die trips hebben altijd een gruwelijk strak schema.
Ik ben vrijwillig 1200km ver verhuisd naar een gat in het midden van nergens. De gelegenheid is niet de hoofdfactor.
Te groot. De Breguet mogelijk ook, als hij inderdaad 39 is. Omega is mooi, maar die olympische spelen sponsoring is , terwijl de Rolex inderdaad meh is.
Blijft over de Goldfeather. Met als tweede keus de Breguet. Ik zie mij wel gesterkt in mijn lust naar een Reverso of Cape Cod, als ik de diverse opties eens bekijk.
Tja, ik zie de literatuurlijst waaruit blijkt dat dat zo is graag in een PB tegemoet, dan kunnen we hier inderdaad ophouden vooraleer ik het woord roeptoeter ga gebruiken, want dat zou onhoffelijk worden, laat ik me vertellen.
Ik kan er op mijn pols niet aan wennen. Dit klinkt misschien vreemd voor een Cartier liefhebber, maar van alle rechthoekige opties die ik ken is dit toch echt één van de minst interessante ooit. Liever een Cintrée of Americaine. Zelfs een Basculante doet het beter dan een vanille Tank.