Tijdens de jacht wel hopen dat de afbeeldingen niet laden, dan…
Poeh lastige keuze, allebei mooi. Ik denk dat je de Reverso wat makkelijker kunt combineren met allerlei verschillende bandjes om wat chiquer of sportiever te maken. Daarom Reverso gestemd.
Gelukkig is het een automaat.
Waar staat de Omega pie pan in dit plaatje? Ik zie hem even niet.
En die King Midas mag van mij ook wel blijven.
Mooie Universal Genève Ferrovie Dello Stato heb je daar.
In combinatie met de set de JLC Reverso, op zichzelf staand de CK859 en losstaand van je vraag een anOrdain Model 2 met fumé groene wijzerplaat.
Zullen hem vergeten zijn
Ik twijfel echt iedere dag of ik hem in het blauw moet zetten. Mss het voorjaar afwachten
Ik vind deze Omega helemaal leuk, origineel en bovenal aantrekkelijk.
Van de Reverso snap ik niet zo goed wat hij nou eigenlijk wil zijn. Het is een soort nutteloze toolwatch met dresser-aspiraties en maakt daarmee helemaal niks waar.
#onpopulairemening #komermaarin
Je moet het ook wel in de tijdsgeest van de jaren 30 zien. Dit was baanbrekend op sportswatch/toolwatch gebied. De tijd heeft het model gewoon ingehaald, en dat is ook de charme van het model imo.
Alles is leuk minus de bulgari en pasha
Doen! Voorjaar 2050.
Maar alle gekheid op een stokje, zo één vind je niet snel terug. Tenzij de connectie er écht niet meer is, zou ik 'm houden. Het eet geen brood.
Hartstikke charmant!
Hij is een beetje als onze kat George. Prachtig om te zien. Heel erg lief en zacht. We zouden hem voor de wereld niet willen missen. Maar als apexroofdier is hij nogal mislukt.
De Omega is meer als zijn broer Fred. Misschien niet de charmantste maar alles wat hij zou moeten doen doet hij retegoed.
Zo heb ik er ook eentje rondlopen die soms denkt de grote boze wolf te zijn.
Dan heb ik liever George! Die voldoet dan beter als huisdier!
Hangt er vanaf of je muizen hebt. Fred is als een schaduw met klauwen, een fluwelen geest die doodt voordat de wind zijn naam kan fluisteren.
Heel nuttig!
Mooi verwoord.