Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Je hebt een variant gehad toch? Is ie weer vertrokken? Voor mij te veel faux patina bij dit specifieke model

1 like

Nee, niet gehad. Wel uitgebreid geprobeerd op een Parijse beurs.

1 like

Dat kon je wel eens mee gaan maken. Het is één van de twee horloges die ik ooit verkocht heb die ik eigenlijk nog steeds mis. Iets met sellers remorse. Op papier klopt er geen kloten van dat ding, maar om de pols is het fantastisch. Het is soms niet makkelijk een bandje bij het groen te vinden, maar soit.

2 likes

Ik heb ideeën zat. Das nog het leukste van dit soort aankopen.

2 likes
  • De SBGA293 springdrive
  • De SBGM221 gmt automaat
0 stemmers

7 likes

In dit geval de springdrive. Die plaat van de gmt is imo wel erg druk.

3 likes

What @Brick said + Spring Drive gewoon cool.

1 like

Deze is zeer tof, zelf ook al een paar maal naar zitten kijken :+1:

1 like

De Hamilton Khaki Pilot Day Date op metaal of leder, wat vinden jullie?

• Metalen band
  • Lederen band
0 stemmers

1 like

De beste keuze :+1:t2:

0 stemmers
3 likes

Dit is wat mij ook tegenhoudt. Ze maken best mooie horloges maar ik heb er gewoon nul komma nul gevoel bij

1 like

Zo heeft iedereen wel een paar dode vlekken gok ik. Ik heb dat met Tudor: top kwaliteit, maar ik vind ze zo gruwelijk saai dat ik er nooit een zou dragen al kreeg ik 'm gratis.

4 likes

Ja je snapt het :joy: zo sterk voel ik me nu ook weer niet over oris maar ik zou er waarschijnlijk nooit één kopen.

Alhoewel, zeg nooit nooit.

Het is wel heel persoonlijk hè want ik voel me totaal anders over tudor

Nomos :tired_face:
:point_down:t4:

[quote=“LVA, post:581, topic:547769”]
nooit een zou dragen al kreeg ik 'm gratis.

Onverwachts tijd om even bij een juwelier binnen te stappen!

Wat vinden jullie……. Meistersinger Phanero 35mm.

• Blauw
  • Grijs
0 stemmers

In de aanbieding voor € 715,-

1 like

Geld op zak houden…

5 likes

Vooropgesteld dat ik geen Meistersingerfan ben, vind ik het moeilijk kiezen, tussen deze twee. Ik vind de band-/wijzerplaatcombinatie van de grijze eigenlijk wel geslaagd. Tegelijkertijd vind ik het blauw, van de onderste, ook wel ‘spreken’. Lastig. Nou ja, ik hoef gelukkig niet te kiezen. Succes!

4 likes

Grijs, ik heb al een blauwe.
Voor dat geld gewoon meenemen als je’m mooi vindt.

Meistersinger lijkt wel vaker een hate it or love it merk.
Weet niet goed hoe dat komt.

Als ik t me goed inbeeld:
Dit is een 1500€ kwalitatief horloge met een mooie understated kast met karakter, een verzorgd handgewonden uurwerk met zichtbodem en misschien de best gebalanceerde verhoudingen van de hele line-up met z’n 35x8 mm. Voor die prijs heel wat waar voor je geld.

5 likes

Dat vind ik dus ook.