Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Ik vind ze prima zo. Te dikke/lompe wijzers zijn een boner killer van intergalactische proporties voor mij, één van de (meerdere) redenen waarom ik zoveel Tudors niet te verteren vind. En ik dauphiné wijzers ook al vermijd, al zijn ze bij bijvoorbeeld GS mooi genoeg afgewerkt om dat door de vingers te kunnen zien.

De beste wijzers… maar niet op een sport horloge.

Maar smaak he.

Vind ik beter staan idd

1 like

Nou zeg het maar!

• Rolex 1802 smooth bezel en oyster
  • 1908 witgoud
  • 1908 geelgoud
  • De keuze is aan u! :grin: wat zou je anders voorstellen?
0 stemmers

.
.
.

7 likes

Ik zou nog wat verder zoeken:

13 likes

Nog een toevoeging

8 likes

Beide heel mooi!

Nee. Dank je wel. Imho is dat het net niet.

Te veel goud voor een jlc en die meshband is het voor mij niet.

1 like

Budget oprekken en het meteen goed doen.
Pre loved heb je m al voor hetzelfde geld…

7 likes

image

15 likes

Skitterend mooi :+1: hoe Google ik deze ?

4 likes

Google heeft daar iets voor bedacht, iets met een lens. :see_no_evil:

1 like

Prachtig horloge hoor net als die van jou, maar op de een of andere manier beklijft die niet.

Dan liever deze Calatravas:

.

4 likes

Potverdorie… Heb je even?

Deze doen het hem voor mij allemaal niet. Voor die >20k zijn er veel mooiere dingen te krijgen als je je merkgeilheid heel even weet te onderdrukken. :face_with_peeking_eye:

2 likes

Kom maar door hoor. Wel goud.

En los van de merkengeilheid, bovenstaande zijn natuurlijk niet direct voor de hand liggende modellen van het merk met de kroon en ik krijg een glimlach als ik deze pas. :smile:

Lange en een gouden reverso kan ik ook hebben :sunglasses:

2 likes

Oh. Ik wilde net nog aanvullen: ik zou met dat geld hiermee beginnen:

En met de andere helft even verder kijken. Soit. Met de verplichting er edelmetaal van te maken zou ik waarschijnlijk bij een gouden B09 of iets vergelijkbaar proletarisch uitkomen.

Waarschijnlijk kan men mij hier haarfijn uitleggen waarom ik het fout heb, maar als ik vaststel:

zou ik het zeker niet aan HF gaan vragen :sweat_smile:

6 likes

9 likes

5,2k bij Bulang and Sons

En is deze Tudor al op te pikken voor 15k ?

7 likes

:rofl:

Je bedoelt deze dus.

Er zijn weinig horloges van de “grotere” namen die mij meer doen glimlachen als ik die zie. Maar ik dacht dat je die vrij recent nog maar gepast had en hij staat niet in de line-up dus wellicht jou iets minder. :smile:

4 likes

Die chopard is prachtig. Maar mij te groot.

En die Breitling zie ik niks in. Dan verkies ik altijd een Daytona. Nieuw of vintage boven deze b09 IMHO.
(Afgekapte cijfers vind ik lastig)

1 like