Het gaat gebeuren hè.
De CW maar alleen omdat ik de traska al heb
Ik denk het wel ja. De vraag is nog even wanneer.
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiiiiieeeer!
Er was nog nooit een Paralympiër zo kreupel als de teksten van John Ewbank.
Moet je voor de gein eens kijken naar de video met een paar (terecht) gecancelde BN-ers
Onvoorstelbaar hoe dat soort lui gewoon schaamteloos happy zijn en doorgaan met hun leven
Anyway, lekker off topic, schijn ik een handje van te hebben de laatste tijd
Even opnieuw beginnen en dan zonder die eerste vier woorden aub.
Nu jij nog!
Geelgoud is eigenlijk mooier met het vaak grijze weer in NL.
maar maakt het ook sneller een oubollig horloge.
Eens. Ik neigde eerst meer richting geelgoud, maar ik denk hoe langer hoe meer dat ik witgoud de voorkeur geef. Tikje saaier, maar past beter bij mijn teint en voorkomen.
Er ligt er eentje in witgoud bij Filipucci. Goed excuus voor een weekendje Maastricht, al is 'ie een tikje aan de prijs.
Goud mag goud zijn, verdorie!
Op foto vond ik het een twijfelgeval, maar in het echt vond ik het witgoud ook gewoon beter kloppen. Bij de geelgouden vochten de kast en de wijzerplaat om aandacht, bij de witgouden voelde het meer als een geheel aan.
Zo is het op zich wel, maar 18k witgoud is natuurlijk niks minder goud dan 18k geelgoud. Ergens vind ik witgoud wel een vreemd materiaal, want als het er zo uit moet zien kun je evengoed staal gebruiken.
(excuses voor deze barbaarse opmerking)
Voor Breguet maak ik graag een uitzondering. Ergens lijkt het logisch dat zo’n ding niet gemaakt is van een materiaal dat pas in de twintigste eeuw uitgevonden is.
Maar uiteindelijk weeg ik het toch vooral af op de kleur en de mate waarin die bij mij past.
Maar witgoud ziet er in het echt toch zeker niet uit als staal.
Valt deze dan tegen in witgoud of heb je nog niet gepast?
Maar dat gewicht van goud, i.s.m. een goed gebalanceerde kast, geeft toch een leuke wrist pressence.
Schijnbaar. Ik moet het nog meemaken.
Het ligt heel erg aan de legering. Ook binnen geel- en rosegoud met eenzelfde goudgehalte heb je nog aanzienlijke kleurverschillen.
18k witgoud zie je hier niet in terug omdat het met palladium en/of nikkel gelegeerd is. Het geelgoud van Breguet schijnt overigens een beetje meer aan de warme kant van het kleurenspectrum te zitten.
Uit betrouwbare bron weet ik dat daar vast iets aan te doen is.
Het is tenslotte geen Rolex.
Wat zeg jij nou voor iets lelijks. Witgoud is toch echt een ander materiaal dan staal. Draag het, voel het en vergelijk het.