Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

:laughing:

Als er per se turquoise in moet zitten, zou ik de Oris Glow kiezen.

Graag gedaan. Gaan we van je besparing een borrel doen.

10 likes

Gewoon de patek, toch?

Geef toe, uiteindelijk is dat wat je ècht wil.

Of het slappe afkooksel van dat wannabe merk:

(Oh nee, wat zegt ie nu weer? Wat een hater! En hij meent dat allemaal!)

Misschien moeilijker aan te komen dan de patek, wel.

6 likes

Een van de coolste Rolexen ooit plus een van de coolste Rolexen ooit versus Tony Soprano.

Niks mis met een beetje Tony Soprano op zn tijd, best wel gaaf zelfs, maar dat gaat ie helaas niet redden tegen dat geweld.

2 likes

OP gestemd. Day dates zijn net zo’n saaie kermis als DJ’s met flute. Ik heb nou al een miljard van die dingen vast gehad en om gehad, maar vind het allemaal kut. Ok, ik had laatst een gouden om met bark bezel en bark bracelet die inderdaad marginaal leuker was, maar het blijft horologische zaaddodende pasta.

Zo was die bark ook met name mooi omdat het een mod was. Bij een wijzerplaat wissel had de eigenaar alleen een set iets te lange wijzers liggen wat volgens Rolex niet zou moeten, maar waarvan ik de proporties precies goed vond. Zo teleurstellend allemaal, en ik blijf ze maar in handen gedrukt krijgen terwijl de eigenaar ooit een mooie Saxonia, een mooie Santos, een GS SBGW231, en een coole Tank heeft gehad, dus ergens leeft iets van goede smaak in het achterhoofd.

De OP daarentegen is gewoon mooi en in allerlei toffe kleuren te krijgen. Als je er eentje mag kopen, dat wel. Ook met een Explorer II is weinig mis.

Zelf zou ik de OP 36 kopen en daar een Reverso naast leggen.

2 likes

image

1 like

En ja, die OP die je toont is veel mooier dan die Patek. Te beginnen bij een betere tint turquoise.

Oh, daar spreek ik me zelfs niet over uit.
Ik projecteerde de mening van de vraagsteller, zie dit aub niet als mijn mening over die horloges.

Er is zo veel dat ik zou kopen boven een turqoise OP of nautilus. Hele collecties eigenlijk, met interessantere modellen.

Bijvoorbeeld…

1 like

Wat is jullie voorkeur?

• Originele metalen band
  • StrapXPro rubber band
0 stemmers

4 likes

Optie drie: Een tropic met recht einde die niet, ik herhaal niet volledig op de kast aansluit.

5 likes

Goed idee, zal wel eerst een tropic 22 mm moeten bestellen, iemand suggesties waar aan goede prijs te koop?

1 like

Ali. Pak en wat duurdere van fkm, en het zijn prima tropics voor weinig geld.

1 like

Dat was ook mijn eerste idee, bedankt voor de tip.

1 like

Maar dan wel OP een OP stemmen :joy:

1 like

Gewoon bij Kaufmann.

Hoef je niet voor naar Azië.

De OP is een eerlijk horoge, en geen zaaddodende pasta. Ik vind ze mooi. In tegenstelling… Nou ja, we hoeven het niet te herhalen. :slight_smile:

Ik moet ergens een nood vervullen dus ga (nog) een band kopen.

BOR met rechte eindes, of naadloos passend op de kast?

• Recht, voor die jaren 30 - 40 juiciness
  • Fitted, voor de 60’s seamlessness.
0 stemmers
1 like

Héél erg deze optie!
image

2 likes

Ik heb niks tegen de beiden, maar waarom in godsnaam is die rechte smaller dan de lug width? Ik snap er geen hol van.

1 like

Dat moet je aan de gebroeders Gay vragen die destijds die stijl banden voor de Groten Der Aarde maakten.

4 likes