Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

De grote Cape Cod is unisex, en ik zou er graag eentje kopen als dat zo te pas kwam. Sterker nog, zelfs de 36mm “dames” versie van de Breitling Chronomat met parelmoer en diamantjes zou ik graag dragen.

Maar ja, ik voel mij heel erg veilig en comfortabel in mijn definitie van mannelijkheid, dus ik heb niemand wat te bewijzen.

Punt was echter dat je Hermes niet moet onderschatten.

Ten eerste: koester het feit dat je er nog een hebt.

Maar misschien moet je wat kritischer worden tegenover haar uitspraken. Die Cartier staat je trouwens goed. :+1::smiling_face:

1 like

Vond ik destijds al.

Dank je, vind ik ook.

2 likes

Yep, heb gezocht toen maar niet gevonden.

Aardig, maar nee, niks voor mij. Dit wel, maar vermoedelijk ook niet genoeg om het te winnen van een 5157:

Sterke Nomos-vibes, wat zeker geen nadeel is.

5 likes

Liar liar pants on fire.
En nu houd ik erover op.
Succes met je keuze, twee hele mooie wmb Koen.

1 like

• Hermes H08 St. Cyr blue
  • IWC Mark XX Mercedes AMG Petronas
  • Doxa Sub 300 carbon aquamarine
  • Tudor Black Bay chrono flamingo blue
0 stemmers
6 likes

Uitgelokte keuze maar hee, het is wat het is. Die IWC is een eldritch horror, de Doxa is tof maar die zwarte kast is nuh-uh, en Tudor is… nja.

supermeh

Dusss, Hermès.

Wat een ouwe lullen horloge die Hermes.
IWC mooi rustig en eenvoudig. Puur vanwege het uiterlijk. Zelf hoef ik hem niet vanwege het Mercedes AMG Petronas etiket.

Hoewel ik doxa cool vind kies ik toch voor de tudor. Dat is zo een enorme rockster aan de pols dat die net iets cooler is. :smile:

(Maar dat komt ook door de jubilee).

@SwissToni en @Fate_Amenable_To_Change: Breguet in zwaar zacht witgoud.

Geelgoud oogt die als een oubollig horloge.
Dat komt echt door de vorm en uitvoering.

2 likes

wait-a-minute-wait-what

2 likes

Even een hersenspinsel…

Rolex
  • Rolex 226570 zwart en OP 41 med blue
  • Rolex Day-Date 1803 Sigma
0 stemmers

7 likes

Ik kon niet kiezen en heb dus niet gestemd :rofl:

2 likes

Erg lastig deze … :laughing:

1 like

Uiteraard kies ik voor de optie met jouw persoonlijke favoriet

5 likes

Is de knop voor de derde optie bewust weggelaten omdat het anders een 0% - 0% - 100% wordt?

Welke 3e optie?

Ja deze blijft wel favoriet! 1803 staat al jaren op de whishlist, maar zijn weinig goede exemplaren met dikke kast.

2 likes

Het is de 226570 en OP samen,
Of de day-date

1 like

Oh, jezus. Toont aan hoeveel ik ken van die modellen, ik stopte met lezen van optie 1 na de “Rolex 226”. :laughing:

Gestemd. :v:

2 likes

De Hermes is grappig. Maar niet meer dan dat, wat mij betreft. De IWC is mwah. Doet me gewoon niet veel. De BB vind ik een aardige tweede. Maar de Doxa vind ik verreweg het gaafst, van deze vier. Echter, deze staat in de poll het laagst. Heb ik wel vaker, dat ik niet voor de populairste horloges ga, en interesseert me weinig, verder. Vind ik eigenlijk alleen maar leuk. :blush:

1 like