Wristwatch battles! 3….2….1….Fight! Deel 5

Band staat m super. Plaat ook. Je mag m hier afzetten, die OP.

1 like

Prachtig hoor. Maar een OP is dan ook een prima instappertje.

Alhoewel deze op jubilee wel echt lekker is.

1 like

Wie is de beste avonturier?

• 1: Tudor Ranger
  • 2: Rolex Explorer
  • 3: wildcard: Rolex Milgauss
0 stemmers

1: Tudor Ranger, 39mm.

Afbeelding van Worn&wound
De zachtheid van de wijzers en ontwerp van de dial kan me steeds charmeren. Het dotje kleur aan de secondenwijzer is een meerwaarde voor mij.

2: Rolex Explorer, de 36mm uitvoering

Afbeelding van Worn&wound
De mooiste lijnen in kastvorm en lugs als je het mij vraagt. Ook al spreekt de Oyster bracelet voor zich, de kastvorm dient als ideale compliment als je het mij vraagt.

3: Rolex Milgauss

Afbeelding van Hodinkee
Zoveel karakter kom je niet vaak tegen. Zo weinig subtiliteit natuurlijk ook niet.

3 likes

Rare opties imo. Je vraagt naar een “avonturier”, en dan is de eerste keuze een Tudor die de slip van een chronisch nymfomane in twee tiende seconden Saharadroog krijgt. De tweede keuze is marginaal beter maar heeft nog altijd het avontuurgehalte van aanschuiven in de file op een maandagochtend.

Die Milgauss is echt wel cool. Ik heb niet veel met Rolex maar die zou ik, onironisch, met plezier dragen. Een match met forfaitcijfers wat mij betreft.

Je vroeg om een avonturier toch, geen licht kalende huisvader met een bureaujob op het Ministerie van Financiën. :sunglasses:

6 likes

Veel gekker moet het voor sommigen niet worden natuurlijk :grin:

1 like

Heb ik laatst ook naar gekeken, dan wel de zwarte variant met het normale glaasje. Ik vind hem cool.

@Dora heeft hem in zijn winkel.

3 likes

Ik vond milgaus niet zo fijn dragen.

1 like

De Milgauss met blauwe plaat was eerst mijn grail. Dat is er inmiddels wel afgesleten.

1 like

Ik heb hem ooit eens bij AD gepast, in de goede tijd dat ie beschikbaar was. Geloof wel dat het een zware was op de pols. Log en lomp. En gepolijste lugs. Kijk, nu hoef ik hem al niet meer. Probleem opgelost.

4 likes

Insinueer je nou dat een licht kalende huisvader bij het Ministerie van Financiën een Explorer draagt? :joy: Nee joh, die draagt een Tommy Hilfiger horloge. :wink:

2 likes

Tommy Hilfiger horloges worden alleen door gastjes van 18 - 20 gedragen, die nog hun smaak moeten ontwikkelen of dit nooit gaan doen. In dat laatste geval worden ze licht kalende vaders, die bij het Min. van Fin. werken en een smartwatch dragen.

3 likes

Nee joh, die lopen allemaal met zo’n overmaatse zwarte kiezelsteen om hun pols. :wink:

Ja dat dus :joy:

2 likes

Ik denk dat jij een beetje in de tijd bent blijven hangen. Dat was 20 jaar geleden zo. Ze dragen nu smartwatches. Die 18-20 jarigen van toen die zitten nu bij het ministerie van financiën. :joy:

1 like

Ik ken iig een kale scrummaster bij de overheid met een batgirl…

5 likes

Sta sowieso nog met één been in de '80s!
Pin page

Wel benieuwd wie er dan nu nog Tommy horloges koopt. :thinking:

Ja en dragen een smartwatch.

1 like

Namens de kalende huisvaders hier op het ministerie wil ik toch bezwaar maken tegen deze sterotypering.

De meneer aan mijn linkerzijde draagt een Chemin de Tourelles. De rest vooral niets (aan horloges). Ikzelf een Hamilton, wat toevallig ook nog het juiste antwoord is op de vraag “ Wie is de beste avonturier?

6 likes

Mijn broertje heeft er een voor zijn verjaardag gehad van zijn vriendin. Zo’n semi- dresswatch van 45 mm doorsnede. Hij vroeg wat ik er van vond. Met knarsende tanden heb ik “mooi” gezegd. :joy:

4 likes

Hou op met me… Nu wil ik ook een Batgirl…

1 like

Een andere stereotypering is daarentegen wel bevestigd. Er wordt niet veel gedaan. Onder werktijd een beetje op HF lopen reageren. :wink:

2 likes

Dat doen de zelfstandigen ook.

Maar niet met belastingsgeld. :laughing:

1 like