Wow! Prachtig!
Mijn keuze lijkt me duidelijk.
Los van niet-objectief zijn vind ik die 200 vleesch noch visch
Om maar eens een moeilijk woord te gebruiken is het een nogal polariserend horloge
Goed battle voer dus
Ik ken de Doxa sub200 alleen van plaatjes maar ben blij verrast. Die doxa 300 sprak mij nooit aan maar de 200 vind ik geweldig mooi!
Veel sierlijkere kast dan die lompe 300.
Kun je die ergens passen in de Achterhoek, of online bestellen en afwachten?
Geweldig zomerhorloge in voor mij perfecte maat, mooie kleuren en banden leverbaar.
En nog betaalbaar ook met 1k. Rubberband in verhouding dan wel weer prijzig met 0,25k maar samen echt leuke prijs. Ik ga me er eens verder in verdiepen. Bedankt voor de tip!
Die schijn je helaas alleen online te kunnen bestellen bij Doxa.
Rolex Datejust 41 gladde bezel en Oyster band met PCLs
OF
IWC Le Petit Prince Chronograph EN Tudor Black Bay Black
- Rolex Datejust 41 gladde bezel en Oyster band met PCLs
- IWC Le Petit Prince Chronograph + Tudor Black Bay Black 79230n
0 stemmers
Niet je Tudor wegdoen, daar krijg je spijt van!
Absoluut 🤷🏻
Ik weet het niet. Het is best een groot offer. En ik vind de keuze tussen een Datejust 41 gladde bezel en Oyster band met PCLs en een Explorer II 42 ook lastig. Voorlopig maar even rust in de tent.
Haha inderdaad de seller’s remorse liet niet lang op zich wachten.
Ik zou ook gelijk voor een ander soort band te gaan! Dus ik zou eerder voor Jubilee en fluted bezel opteren? Dan past het veel beter bij je collectie! En wordt hij echt anders dan de Submariner!
Neem aub de DJ niet zodat we die niet hoeven te zien hier op HF
Zou dit topic eigenlijk niet
“WristWrestling”
moeten heten in plaats van Wristwatch Battles
Er wordt weinig geworsteld toch?
Los van het feit dat je IWC en Tudor gewoon geiniger zijn dan die Rolex: DJ’s zijn 36mm groot en hebben een fluted bezel. Anders kun je in mijn ogen beter een OP nemen. Maar dan wel zonder PCL en het liefst een ouder model, want de huidige ontwerpen slaan als een lul op een drumstel met die dubbele indices.
Wat dan ook met deze IWC is voor mij een no brainer.
IWC altijd.
Ik vind die olijfgroene heel geslaagd. Wellicht wat mat maar ook subtiel fris en eens wat anders dan het geijkte zwart en wit.
Deze is moeilijk. Als het verschil in dikte heel groot wordt: De witte handwinder. Anders altijd de groene Automaat, maar ze zijn alledrie om verschillende redenen supertof.
Nu ik er naar kijk… De Olijfgroene heeft een chonograaf-secondenwijzer die bij de rest van de wijzerset past. De zwarte, daarentegen heeft een chronograaf-secondenwijzer die de kleur van een subdial heeft gekregen. Dan heb je drie zwart ogende wijzers en één zo’n lullig ding in het midden in het creme van de subdials.
Die zwarte slaat, nader bekeken, als een lul op een drumstel omwille van die ene wijzer.
Bij de witte doen ze iets vergelijkbaars maar stoort het minder. Bij de Olijfgroene zijn de kleuren het meest in balans, in mijn wereld.
Vandaar olijfgroen. Grappig hoe anderhalve seconden loeren een stem oplevert die je daarna moet rationaliseren.