Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Hahah. Komt goed :+1:
Zal ‘m zo weer eens omslingeren :sunny:

Ik zou voor slate gaan. De rechtse dus.

Blauw is zo 2020.

Tuurlijk is de blauwe mooi. Maar de grijze net dat tikje specialer.

Had dit nou 5 minuten geleden gepost man. Heb 'm net besteld.

1 like

Maakt niet uit joch, wat je ook neemt, gedachte “had ik niet beter…” blijft toch hoor

1 like

Ik zou op zeker voor de Ingenieur gaan. Werkelijk een prachtig horloge. Wat daarbij niet meehelpt is dat ik deze YMs (zowel de blauwe als grijze) wel zo’n beetje het minste vind wat Rolex in de brochure heeft staan. Die grijze bezel doet het niet voor mij.

YOLO :partying_face:

6 likes

Haha. Einde discussie. Geniet er van!

1 like

:+1:t4: Eerste gedachte=de juiste

1 like

• Tudor Black Bay GMT
  • Rolex Submariner 114060
  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch

0 stemmers

1 like

• Seiko presage sharp edge GMT
  • Christopher ward c63 GMT

0 stemmers

2 likes

Toevallig ook de Rotary Henley GMT overwogen?

5 likes

Nee niet eens. Ben meer gecharmeerd van de nieuwe seiko presage gmt lijn. Als je die afwerking ziet komt het echt in de buurt van grand seiko. De zwarte blauwe en witte versie is ook prachtig. Dus groen was gewoon even wat in mij op kwam.

4 likes

Een mens wil dat men ophoudt om Seiko’s te vernaggelen. Ik haat hommage mods. Koop dan nog liever gewoon een hommage.

Maar goed, als je die YM met 25% korting kunt krijgen houd ik me aanbevolen. Maak ik direct fondsen voor vrij.

1 like

Ok. Heb de YM al incoming :white_check_mark:

Ik had het over 25% aanbetaling :sweat_smile:

2 likes

Ik heb Christopher Ward gestemd, maar een Baltic gekocht.

De Presage zou prachtig zijn met een datum op drie, zonder die powerreserve en Zeigerdatum. Nu is het me veel te zeer een Oriënt Star.

Mocht je het niks vinden, ik neem 'm vijf procent onder list ook nog wel. :smirk::smirk:

Discount op Rolex. Hehehe, het is leuk om te fantaseren.

Maar gefeliciteerd!

1 like

Ja ik weet dat jij wat van de rustigere dails bent, vind die datum ook niet helemaal geweldig. Power reserve stoor ik mij niet aan. Vind ik wel grappig. Plus die afwerking is echt subliem te noemen wat ik van reviews moet geloven.

Denk toch dat ik hem eerst in het echt moet zien en voelen, want die datum zou zomaar eens een dealkiller kunnen zijn.

1 like

Fight!!!

Game over… :wink:

7 likes

Er zijn al dibs voor je. Gaat rap bij Rolex.

Thnx!

1 like

Reden waarom ik eerder een Sharp edges in het wit zou nemen. Echt heel erg mooi afgewerkt en rustig tegelijkertijd.

Maar als je de drukte kunt hebben zijn ze inderdaad heel erg mooi.

1 like

Poll vergeten?

Traska!

:smirk: