We onderschatten vaak de kwaliteit van G-shock’s en hun afwerking maar deze MTG is in alle opzichten een puur succes
Hmm, wat dat betreft is de (saaiere)grijze dan een slimmere keuze dus…
Maargoed eerst maar eens een keer passen, net als de Endurance Pro om eens goed te bekijken.
De grijze weet ik niet maar ik ben op een franse groep en een kennis daar heeft de rode bezel, 1 keer tegen de tafel en was gekrast
En een prachtige kastvorm …
Iets dat afwijkt van het ‘alledaagse’ …
Zeker als je goed begint te kijken …
Ik stem op de Yema, omdat ik de Squale al heb.
Maar als ik geen van beide zou hebben, zou de Squale hands down winnen van deze Yema!
Lastig hoor, kiezen als je de flipperitus hebt …
Ik zit net te denken, ik zou best gek zijn de Squale weg te doen voor de Yema. Squale oogt veel leuker/speelser.
Yema wint het op no date en bracelet. Dillema
Dat ook …
Ik vind de datum bij de Squale niet storend, in tegendeel. Ik zou ook bij de Yema voor de datum (de GMT) kiezen. Een mooie passende stalen band is wel iets wat in het voordeel van de Yema uitvalt. Vind ik van Squale wel jammer, maar de rubberen band past 'm gelukkig prima.
Ach, je hebt al besloten toch.
Yema ervoor terug? Helemaal niet gek!
Squale is het meeloopmerk van het forum. Begin er niet aan!
Heel simpel. Omdat de JLC, itt de andere merken, voor de meeste mensen hier haalbaar is, ze wensen hem, dromen ervan en vinden de prijs nog aanvaardbaar.
Oh en de meeste hebben de jlc Mut natuurlijk wel eens gezien.
De andere zijn een andere league, waarbij ze deze waarschijnlijk niet irl gezien hebben, laat staan van dromen, omdat die toch niet haalbaar is.
Dit bovenstaande is vast samen te vatten in een wetenschappelijke term. Maar ik kom er niet op.
Idd heel gaaf. Maar dan zou je wel altijd met een loep op je oog moeten rondlopen om van de details te genieten.
je ziet het zo ook hoor (en ik zie al net iets minder goed )
Ik denk het niet.
Sommigen gaan ook gewoon voor hoe iets er echt uitziet, het ontwerp. En de heritage misschien. Prijskaartje speelt bij hen minder een rol. Iets wat duurder is, is niet altijd en voor iedereen begerenswaardiger of mooier.
De afwerkingsgraad (handmatig) van ALS of Patek bijvoorbeeld zit op een zeer hoog niveau, maar niet iedereen is daar persé in geïnteresseerd. Ik vind bijvoorbeeld de brug van een ALS eigenlijk gewoon kitcherig en zie liever een mooi lichter bewerkt uurwerk.
De wijzerplaat van bijvoorbeeld een MUT is gewoon perfect in balans. Dat speelt een belangrijke rol. Wat niet wegneemt dat bijvoorbeeld de ALS van @Bauhaus me de rillingen geeft zo mooi.
Ik heb dat ook bij Rolex. Voor mij is de mooiste moderne Rolex de Explorer. Veel mooier dan alles daarboven dat een veelvoud kost.
Dat denk je?
Ah zeker. Maar de mut is ook gewoon zeker mooi!
Een horloge voor de rest van het leven. Welke van de onderstaande kies je?
- JLC Reverso
- Omega Aqua Terra
- Cartier Santos
- GS SBGR253
- Rolex OP
0 stemmers
Een ander model GS
De GS omdat deze als enige de datum weergeeft.
Hoe noem jij dat ding “op 6 uur” bij de Aqua Terra dan?