Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Vergeet slab-sided niet. :face_vomiting:

1 like

Volledig mee eens. De huidige Tudor Pelagos is in ieder opzicht beter dan de MM300. Als je beiden tweedehands verkrijgt liggen de prijzen niet zo ver uit elkaar.

2 likes

behalve het uiterlijk dan :innocent:

Is hierop geïnspireerd en dus ook historisch verantwoord. :sunglasses::+1:

4 likes

h3h3triggered

1 like

En uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko. It is true :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Op de foto: Constellation, dan 30t2, dan Longines
Na ze allen gezien en gepast te hebben: 30T2, constellation, longines :sunglasses:

Ik heb een beetje hetzelfde met dog legs op constellations. Op de foto heel gaaf, maar aan de pols toch de voorkeur voor de “gewone” lugs.

3 likes

Ik vond de afwerking van de mm300 niet zo heel goed als jk eerlijk mag zijn. Lomp, geen strakke lijnen op de kast, aluminium bezel (behalve de nieuwe dan), kak sluiting, dunne band, hardlex i.p.v. saffier (nieuwe MM wel saffier), geen mooie, met lume gevulde indices, wel kek uurwerk… maar toelaatbare toleranties qua tijds verschil per 24 uur zijn ook niet je van het…

Dat zeg ik.

Dat moest ik even opzoeken :face_with_monocle:
Maar, eerlijk is eerlijk, op de foto vind ik hem prachtig. De wijzers…tja daar moet je van houden, maar deze Tudor stond wel op mijn lijstje.
Tot ik hem om deed : :face_with_raised_eyebrow: euh…was da nou.
Uiteindelijk dus wel blij, want dat scheelt weer een hoop geld :nose:t4:

1 like

  • Tagheuer Carrera Calibre 360
  • Omega Speedmaster A11 SS 50

0 stemmers

Niet lullig bedoeld maar de tag ziet eruit als een goedkope horloge, helemaal tegen two tone speedy :love_you_gesture:

2 likes

Ik snap wel wat je bedoelt. Een Guess of een Diesel of zo.

2 likes

Omdat de achterkant ook telt.

  • Geen Glaasje
  • Glaasje

0 stemmers

1 like

foto geeft geen goed beeld, misschien helpt dit.

5 likes

  • Tudor Black Bay Black 79230n
  • Tudor Pelagos 25500tn Two liner

0 stemmers

2 likes

  • Rolex Submariner 114060 No Date
  • Tudor Pelagos 25500tn Two liner

0 stemmers

3 likes

Dit ziet er niet goed uit RLC…

Sorry, ik wil ook als geen Tudor kenner mee stemmen…
Welk horloge is de black bay.
En wat houd two liner in?

Okay de black bay herken ik nou…
Maar two liner…?

Je hebt de Pelagos 25500tn en de 25600tn. Die laatste is het vernieuwde model met inhouse uurwerk en meer tekst op de dial. De oude versie heeft als nickname de Two liner. :slight_smile:

1 like