wvergers

Een horloge verkocht aan @wvergers. Omwille van wat problemen bij Bpost kwam het horloge een stuk later aan dan gepland, maar toch steeds fijn contact gehad. Goedgekeurd :+1::+1:

1 like

Een mooi, vintage horloge verkocht aan Wouter (@wvergers). Een rasechte liefhebber die zijn afspraken perfect nakomt. Bedrag stond er vliegensvlug op. Ook fijn dat ie iets liet weten toen het horloge binnenkwam. Voelt toch beter als je horloge bij een liefhebber terechtkomt.

Nogmaals dank voor de prettige gang van zaken, veel draagplezier en wie weet tot de volgende keer!

Horloge verkocht aan @wvergers. Super soepel verlopen contact en betaling. Dikke :+1:t2: dus!

1 like

2 bandjes verkocht aan @wvergers. Snelle beslisser, snelle betaler, i like it!

1 like

Van ruilen komt huilen, maar niet bij Wouter. Naar volle tevredenheid een ruil gedaan. Betaling i.v.m. cash up en verzending gingen vlotjes. Bovendien een vriendelijk forumlid! Nogmaals bedankt!

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met Wouter! Aardige en correcte vent! Aanrader :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan Wouter @wvergers. Vlotte en sympathieke deal, leuk contact, snelle betaling en een keurig bericht van ontvangst. Wil Wouter dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Een hele fijne ruil-deal gedaan met Wouter @wvergers. We hadden beide een horloge in bezit wat te weinig polstijd kreeg. Een ruil was snel beklonken. Communicatie was snel en prettig en de in-person wissel die we gedaan hebben ook erg aangenaam. Ik zou zo weer een deal met Wouter doen, dus ik kan hem van harte aanbevelen!

1 like

Orient TriStar van Wouter @wvergers overgenomen voor een vriendelijke prijs. Contact en persoonlijke overdracht verliep bijzonder prettig. Van harte aanbevolen. :+1:

Oh ja, en een prachtige horloge rijker.

1 like

Vandaag afgesproken met Wouter voor een leuke ruildeal. Zeer gezellig zitten ouwehoeren over de hobby en allerhande zaken. Een echte liefhebber. En uiteindelijk beiden tevreden met onze NA. Zo moet het. Top @wvergers :ok_hand::clinking_glasses:

2 likes

Band verkocht aan deze echte HFer. Leuk gesprek en genoten van zijn GS zeker weer zaken doen met @wvergers.

2 likes

Ruildeal met @wvergers hele toffe bronzen glycine.
Alles top en soepel geregeld horloge was al in huis voordat ik mijne kon versturen. Super verpakt en hele eerlijke nette deal. Bedankt Wouter

1 like

Een heerlijk soepele deal gesloten met @wvergers! Zaterdagochtend contact, zaterdagmiddag was het horloge al betaald en opgestuurd. Duidelijk ook een liefhebber, waar ik zo weer zaken mee zou doen!

1 like

Snel en prettig contact gehad met @wvergers voor de aankoop van een vintage horloge. Een uurtje nadat de tikkie betaald was zat het horloge al op de post. Duidelijk en betrouwbaar!

1 like

Mooie vintage Omega Seamaster gekocht van @wvergers. Snelle, prettige communicatie, sympathieke persoonlijke noot bij het pakket en super snel verzonden. Aanrader!

1 like

Net mijn Shturmanskie geruild voor een mooie Seiko. Prima ervaring met deze horlogegek… Dank Wouter, het was mij een genoegen!

1 like

Super deal gehad met @wvergers.

Mooi contact en een snelle deal. Kortom: Zeer zeker aan te raden.

Tot de volgende!

1 like

Leuke HF ruil deal gemaakt met Wouter, @wvergers. Ergens halverwege afgesproken en een uurtje lekker geouwehoerd over horloges. Leuk contact met een andere liefhebber is altijd een plus.
Horloge zag er uit als omschreven, deal was goed, beide partijen blij, wat wil je nog meer.

:star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Prettige deal voor een bracelet met @wvergers gehad, zeer snel afgehandeld, op de hoogte gehouden en uitstekend verpakt verzonden!

1 like

Leuke Bullhead overgenomen van mr W, hoewel ik altijd liever persoonlijk haal, gezien de afstand maar per post…snel en goed aangekomen.
Prettig zaken doen met deze 100% HFer.

1 like