Wyler Incaflex Dynawind Tank

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Wyler Incaflex Dynawind
Diameter: 30mm
Leeftijd: begin jaren ‘90?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only met als extra de originele band met originele gesp.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): 90/100
Soort uurwerk en kaliber: Dynawind Swiss automaat
Vraagprijs: 300 Euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Ik heb wat anders op het oog, dus moet mijn mooie Wyler Incaflex Dynawind vertrekken om ruimte te maken. Mooi Zwitsers merk waar veel over is te vinden op internet. Tegenwoordig in Italiaanse handen onder de naam Wyler-Vetta. Het is een automaat en vermoedelijk van begin jaren ‘90. Ik heb ‘m een jaar geleden als New Old Stock gekocht en hij is in perfecte staat en loopt zeer precies. Paar kleine haarlijntjes op de bezel, maar die zijn met het blote oog nauwelijks zichtbaar. Bandje was verouderd en ik heb er een nieuwe struisvogelprint op gezet. Oude bandje met originele gesp zit er nog bij.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Een :up: voor dit bijzondere horloge.

:up: Veel belangstelling, maar nog geen doorpakkers. Een echt goed bod neem ik in overweging.

:up:

:arrow_up: