X-Wind gezien?

Zoals jullie misschien al in het offtopic gedeelte hebben gelezen is mijn retourzending van mijn Hamilton X-wind zoek. Over 3 maanden weet TNT wat er mee gebeurd is maar dat kan ik zelf wel raden. Zo een kleine 700 euro naar de Kl*ten.
Ik baal als een stekker en probeer toch nog maar mijn gevoel voor humor te bewaren. Dus bij deze. :wink:

Daā€™s lachen als een boer met kiespijn! Sterkte en ik hoop dat-ie toch nog boven water komt. Valt er nog iets te claimen?

Blij dat je er nog een beetje humor van kan inzienā€¦ pff!
als ze het pakket niet traceren, ben je dan echt alles kwijt?

sjonge jonge, vervelend !

heb je hem wel voor het goede bedrag verzekerd verzonden ?

Over drie maanden moet ik zien of er iets te claimen valt. Ik ben bij het afgiftepunt niet echt goed geholpen moet ik zeggen. Ik dacht dat ik tot 500 euro verzekerd was. Ik heb hem dus niet apart verzekerd. Men wist dat het om een horloge ging maar heeft me niet verteld dat dit in een Speciale Seal bag van TNT moest. Hij zat al in een gesealde monsterzak van mijzelf. Ik ben echter bang dat het op niets uit loopt. Ik heb het al afgeschreven en mocht hij boven water komen of ik krijg wat geld terug is het meegenomen. Voor mij geen aanwinsten meer dit jaar overigens. Het geld komt uit mijn eigen horloge spaarpot maar is ook meteen een goede reality check. Het geld had ik nu zeer goed kunnen gebruiken voor andere zaken die ik door mijn manische hobby wel eens uit het oog verlies. Mocht ik het geld terugkrijgen vraag ik me echt af wat ik ga doen.

Balen man!!
Hopelijk komt het uiteindelijk toch nog goed voor je.

Ik kom niet opff-topic, maar ik hoop hierbij toch echt dat ie alsnog terecht komt. Want ik denk dat ze met claims erg moeilijk zullen gaan doen.

Sterkte!

dreski Schreef:

Ik ben bij het afgiftepunt niet echt
goed geholpen moet ik zeggen. Ik dacht dat ik tot
500 euro verzekerd was. Ik heb hem dus niet apart
verzekerd. Men wist dat het om een horloge ging
maar heeft me niet verteld dat dit in een Speciale
Seal bag van TNT moest. Hij zat al in een gesealde
monsterzak van mijzelf. Ik ben echter bang dat het
op niets uit loopt.

De service en expertise zal er wel niet beter op worden, met het verdwijnen van de postkantoren. Alles naar de Bruna enzoā€¦ :frowning:
Ik vraag me af hoe 't straks met de kerstperiodes daar aan toe zal gaanā€¦

Ik heb het al afgeschreven en
mocht hij boven water komen of ik krijg wat geld
terug is het meegenomen. Voor mij geen aanwinsten
meer dit jaar overigens. Het geld komt uit mijn
eigen horloge spaarpot maar is ook meteen een
goede reality check. Het geld had ik nu zeer goed
kunnen gebruiken voor andere zaken die ik door
mijn manische hobby wel eens uit het oog verlies.
Mocht ik het geld terugkrijgen vraag ik me echt af
wat ik ga doen.

Hmā€¦ dat heb ik al eens eerder gehoord! ā€œVoorlopig geen horlogesā€ :wink:
Maar op zā€™n tijds even een spiegeltje kan geen kwaad. Ik weet hoe verleidelijk het is om andere potjes aan te sprekenā€¦

dat is flink klote dreski,ik zou hier zelf ook goed ziek van zijn, en kan me dit dan ook donders goed voorstellen, hopelijk komt het allemaal nog goed.
ik wens je veel sterkte en hou ons op de hoogte hoe dit afloopt.

grtjes arie.

Veel sterkte en geluk.
Hopelijk komt hij gauw weer boven water.
Ik ben ooit ook een gouden vintage Breitling kwijtgeraakt. Ze hadden precies onder de zegels een sneetje gemaakt. Weg!!
Maar niet getreurd, always think positive!
Gr.
Jack

Hoi Dreski,

Zoals je kunt lezen balen we, ook al is het op virtuele afstand, met je mee.
Dit zou ons allemaal kunnen overkomen.
Als er op een of andere manier een positief eindresultaat komt, laat het ons dan weten.
Dan juichen we met dezelfde intentie met je mee.

Groet,
Flip.

Shit Dreski, ook ik baal met je meeā€¦sterkte en toch stiekem hopen dat je over een paar maanden positief nieuws hoortā€¦good luck.

Hey Dreski,

Maak je nog maar niet te veel zorgen, heb al eens iets naar mijn zwager gestuurd in Oz, is ā€œverlorenā€ geweest, aan 2 kanten van de wereld door de post gezocht, ook afgeschreven, en na een half jaar bij mij thuis terug bezorgd, was intussen zelf al bij mā€™n zwager in AustraliĆ« op vakantie geweest,LOL

Grtz Sjef;)

mcfr Schreef:

Balen man!!
Hopelijk komt het uiteindelijk toch nog goed voor
je.

+1 sterkte

Dat is balen man! Hopelijk komt het (op termijn) toch nog goedā€¦

Mijn beste Andre,

Vertrouwen, een verzending, geluk en pijn,
soms is het vervelend en soms voelt het fijn
Men vertrouwd de wereld, groot en klein,
je deed al eerder zaken, zaken als een refrein
Ik hoop dan ook oprecht dat je er nog op kan vertrouwen,
vertrouwen om jou markante horlogecollectie, verder de doen bouwen!!

Maar toch voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gebeurt toch wel vaak hoor. Hoorde het van mijn vriendin ook wel toen zij nog bij een horlogehandel werkte, dat er weer een verzonden horloge niet was aangekomen (en dus ergens bij TNT verdwenen was). Ook het partijtje wat ik van Aston Martin had gekocht is ergens bij TNT verdwenen (met nog een paar pakjes bij dat TNT punt). Ik heb zelf pas een horloge moeten terugsturen naar China. Geen duur klokje dus, maar ik wacht ook met angst en beven af of ie aankomt (en of ik dan een andere krijg).

TNT is ook niet meer wat het geweest is :X

Sterkteā€¦
Niels

Dit is wel echt flink balen zeg! Ik hoor wel af en toe het een en ander, maar als ik dit topic lees gebeurt het zo te horen nog best vaakā€¦

Maar als je pakket tot 500,- verzekerd was, dan neem ik aan dat je dat bedrag sowieso wel terug krijgt toch?

Dat is echt kl*te inderdaadā€¦ Het blijft moeilijk voor sommige mensen van TNT. Als ik lees hoe vaak het hier in verhouding fout gaat, vraag ik me af waar ze daar mee bezig zijn.

Ik kan me goed voorstellen dat de hobbydrift achteruitgaat bij zo`n verliesā€¦
Ik hoop dat je hem terugziet maar moet ook realiteitshalve vrezen voor het ergsteā€¦alvast sterkte

Daā€™s zwaar kl#te Dreski,
hoop dat deze tzt boven water komt.

Succes,

gr Ron