Xavier (tu)

Net een ruildeal gesloten met Xavier. Zijn jaren 70 Seiko automaat tegen mijn jaren 90 Swatch automaat. Goede en prettige communicatie. De Seiko was conform de fotos en beschrijving in advertentie. Goed verpakt ontvangen. Dik tevreden! (tu)(tu)

Fossil horloge van Xavier overgenomen.
Snelle afwikkeling, keurig en stevig verpakt.
En met een leuk persoonlijk briefje erbij, dat zie je niet vaak. :wink:

Kortom, ben zeer tevreden! :~

Bescheiden ruil gedaan met Xavier waarbij hij uiteindelijk wat meer bijbetaalde dan was overeengekomen omdat hij blij was…waar vind je dat nog tegenwoordig?
Heel prettig zaken gedaan met deze heer.

Prettig zaken doen met Xavier. Snelle levering, zachte prijs en een vriendelijk briefje bijgesloten :slight_smile: ik ben weer een mooie horlogeband rijker!

Groet, jeffrey.

Prima deal, goede nagekomen afspraken

Mijn HMT white pilot verkocht aan Xavier. Goede communicatie en snelle betaling, top!

Gisterenavond bij Xavier een horloge aangekocht !
Werd bijzonder gastvrij ontvangen !!, en onder het genot van een drankje nog een hele tijd gezellig zitten praten over… uiteraard Horloge’s !

Absoluut een aanrader (tu).

Pieter.

Vanavond een horloge verkocht aan Xavier , een hele aardige en gepassioneerde horloge man
Fijn zaken doen met Xavier, een aanrader !!

Ed

Bij Ed61 naar volle tevredenheid aankoop gedaan. Langsgeweest omdat ik twijfelde of het formaat niet te groot zou dragen, en gelukkig bleek het de rit waard. Hartelijke ontvangst incl. koffie en leuk gepraat over elkaars horlogesmaken en interessante tips gekregen. Merci!