Erg goeie ervaring gehad met @Xray ! Heeft het horloge voor me gereserveerd en ondanks dat er veel interesse was toch aan mij verkocht omdat ik als eerst reageerde. Komt z’n afspraken na, nog lekker over horloges gekletst en leuk contact aan overgehouden!
Mooie Citizen van @Xray overgenomen. Prima communicatie en een zeer nette afhandeling. Sterkte
Een mooie gouden Seiko Turtle overgenomen van Xray. Goede communicatie, nette afhandeling en het horloge is in uitstekende staat ontvangen. Ik heb prima zaken gedaan met @Xray
Aanrader!
Met Richard @Xray is het goed zaken doen.
Aanrader ten top .
Prima communicatie en dito afhandeling.
Onlangs mijn Pelagos LHD aan Richard @Xray verkocht.
De deal was redelijk snel gemaakt en betaald.
Prima en voor herhaling vatbaar
Prettig contact met Richard met als gevolg een mooie zo goed als nieuwe Tudor om de pols. Heldere en eerlijke verkoop zoals het hoort!
Gisteren mijn Breitling aerospace verkocht aan @Xray . Richard is een echte liefhebber en is een dikke aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald bij @Xray een Breitling Superocean 42mm. in perfecte staat zoals omschreven en ook echt in nieuwstaat, zeker een aanrader Richard een gewaardeerde verkoper en zeker betrouwbaar.
een klatser van @Xray overgenomen, kan hem als verkoper zeker aanraden. Makkelijk een deal gesloten door vlotte en duidelijke communicatie. En de koffie is ook niet verkeerd!
Omdat @Huff de MM300 van Richard overnam zonder de oranje CB kon ik die mooi inkoppen. Vlotte deal, helemaal des forums, goed zaken doen met @Xray👍🏻
Horloge gekocht van @Xray. Alles naar wens, vlotte communicatie, helemaal zoals ik het graag heb. Richard, nogmaals dank voor de vlotte deal!
Een mooie turtle gekocht van @Xray Richard. Fijne communicatie en snel verzonden kortom alles zoal het hoort.