Xray

Top deal gedaan met @Xray . Stuckx Bull panda is in de staat zoals beschreven (mint condition). Zeer vlotte communicatie, verzending zeer goed verpakt en volgens afspraak verzonden. Richard is aanrader om zaken mee te doen! Voor herhaling vatbaar.

1 like

Fijne ervaringen hier met @Xray ooit afgepsorken naar een horloge te kijken dat ik te koop had maar waar ik juist hele small polsen heb zit hij aan de andere kant van het spectrum, geen deal wel een leuke meet! Vandeweek twee bandjes aan hem verkocht, vlotte communicatie per PB en snel betaald, aanrader!

1 like

Nog nooit zo snel een horloge verkocht. Met Richard kun je goed zaken doen.

1 like

Horloge verkocht aan @Xray. Prima contact en afgesproken dat ik het horloge kwam brengen. Even gebabbeld, vriendelijk en top alles. Richard, dank en veel plezier ermee!

1 like

Horloge overgenomen van @Xray. Prima verlopen en fijn communiceren. Graag tot nog eens :thumbsup:

1 like

Horloge overgenomen van @Xray.
Goede communicatie. Goed verpakt. Mooi horloge.
Aanrader! :thumbsup:

1 like

Prima “zaken” doen met @Xray, bedankt Richard! :+1:

1 like

De SKX009 gekocht van @Xray. Snelle en leuke communicatie en tijdens het verzendproces goed op de hoogte gehouden van de status. Aanrader!

1 like

Ook hier zeer goede ervaring met Richard.

Horloge was zoals beschreven, goede communicatie.

1 like

Zeer goede ervaring met xray! Horloge verkocht aan hem… snelle betaling en snel in het antwoorden… top!

1 like

Horloge overgenomen van @Xray. Goede communicatie en zeer goed verpakt.

Bedankt!

1 like

Orient Day Date van @Xray overgenomen.

Ondanks dat ik het horloge pas 7 dagen later kon ophalen heeft hij het toch voor mij gereserveerd, wat een held!
Verkoop verliep verder uitstekend en zou zo weer een horloge van hem kopen.

1 like

Ook hier goede ervaring met @Xray. Bucketlist af kunnen vinken met het aangekochte horloge :grinning: Achteraf heeft Richard mij een mooie bijbehorende bracelet toegestuurd waar ik heel blij mee ben. Dat is helemaal top ! Klasse @Xray :+1:

1 like

Zeer goede ervaring met Richard gehad.
Hij heeft een horloge bij mij gekocht.
Snel en duidelijk en snel betaald dus zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt en misschien tot een volgende keer.
:+1:

1 like

Weer een goede deal gedaan met Richard. Goede communicatie en snelle betaling.

1 like

Goede ervaring! Snelle, duidelijke communicatie en levering zoals afgesproken!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Richard (@Xray).
Fijne koper die snel en duidelijk communiceert. Duidelijk een liefhebber! Aanrader voor iedereen.

Veel plezier met de Eagle 7! :sunglasses:

1 like

Citizen NY0040 werkpaardje overgenomen van Richard aka @Xray, de deal is bijzonder prettig en snel verlopen, Wederom bedankt Richard aka @Xray en graag tot een volgende keer… Toppie!

1 like

Citizen gekocht van @Xray

Horloge in uitstekende staat ontvangen, goed verpakt, band was op maat gemaakt, horloge zoals beschreven. Kortom prima zaken doen met Richard :+1:

1 like

Een ontzettend snelle deal voor mijn Oris kunnen maken met @Xray!
Communicatie verliep vlot en prettig, betaling was ook vlug geregeld.
Aanrader om zaken mee te doen :+1:

2 likes