Xupes.nl veelvoorkomend op Chrono

Iemand al ervaringen met Xupes? Het valt mij gewoon op dat op Chrono hun advertenties momenteel overheersend zijn, maar als ik hun site probeer te benaderen krijg je direct de melding dat deze verbinding niet prive is? Op Google scoren ze wel een hoog review gemiddelde.

Overigens niet nu de intentie om er nu wat te kopen, maar meer nieuwsgierig of andere dat al wel hebben gedaan.

Probeer xupes.com eens en selecteer dan Nederland. Dan ben je van de waarschuwing af.

1 like

Geprobeerd en dat klopt. Bijzonder. Ze hebben wel veel mooi spul (zo lijkt op de foto’s)

Ik had via Chrono24 een DJ gezien die ik wel eens wou proberen. Zouden in Amsterdam zitten met een showroom echter was het horloge wat ik had gezien nog in London. Als ik een aanbetaling van 500 euro deed konden ze het verschepen naar Amsterdam. Als ik besloot het horloge niet te kopen zou ik die 500 euro wel terugkrijgen. Ik vind het in ieder geval een rare gang van zaken en heb het afgezegd. Weet niet of er inmiddels al andere leden zijn die ervaringen hebben met Xupes?

Ik kan het me voorstellen. Rolexen internationaal versturen kost geld en is een risico. Jou kost het niets, alleen tijdelijk 500 euro minder tot je beschikking. Zou het zelf ook niet doen, tenzij bijna niet te krijgen.

@TheWornWatch

Ja ik heb ervaring met xupes.

Erg goede service, super vriendelijk personeel zowel in NL als in de UK. Ze zijn redelijk aan de prijs maar ze doen dan ook werkelijk alles om de klant tevreden te stellen.

Ik zou ze aanraden :+1:

Viel me afgelopen weekend op dat ze een ‘store-in-store’ hebben in de Bijenkorf, in Amsterdam.

Snap het deels ook wel en de risicos die er aan kleven. Maar om alleen even een horloge te passen vind ik dat iets teveel moeite.

Goed om te lezen dat Lucas een goede ervaring heeft gehad dan kan ik ze wel gewoon in de gaten houden.