Xupes pop-upstore ( zeldzame vintage ) geopend

Korte uitleg : afgelopen donderdag werd in de Bijenkorf Amsterdam, een pop-upstore geopend van Xupes, met PP, AP, IWC, JLC, Omega etc.

1 like
1 like

:man_facepalming:t4:

2 likes

2e hands klokkies voor dom geld.

5 likes

Het concept is volledig duidelijk, alleen de naam begrijp ik niet. “Xupes”, wat is dat nou weer?

2 likes

De handelaar achter de veel te hoog geprijsde horloges.

1 like

yep. Slechte naam voor dit soort producten. Ik zie een Chinees mobieltje voor mij : de Xupes H2XK met extra camera aan de zijkant.

7 likes

Ik denk dat Ellen, met het busje snel op weg naar AVW, Xupes straal voorbij gereden was. :wink:

3 likes

toen waren ze alleen nog niet open :laughing:

2 likes

Uitspreken als in: “Het is niet veel Soeps” :wink:

2 likes

Anderhalve week geleden al gezien bij Bijenkorf A’dam. Lag heel wat moois. Wist niet dat ze nog niet open waren. Maar nu dus wel… O.k…

1 like

En gister waren ze dicht. Stumpers. Meteen de hele Bijenkorf afgebroken.

!! EDIT !! Ik zit dus even op die site te kijken; ze verkopen alles voor de belachelijk idiote premiums die we al kennen, plus €1000. Ik denk dat we het wel zonder Xupes redden hier.

1 like


Zijn inderdaad pittige prijzen!:dizzy_face:
Maar ja, met de huidige vintagegekte zullen ze heus wel wat verkopen…

Zo, nu gaat een aantal HFers toch even die website checken…

Geen dank, Xupes!:wink:

Disclaimer: ik heb geen banden met dit bedrijf of de merken of producten van dit bedrijf.:grinning:

Ik denk dat ik voor een Hermes heuptasje ga voor ruim € 2.400…

:sunglasses:

Ik ook niet. Zonder context zou ik hebben gegokt op een naam voor een geslachtsziekte in het Baskisch.

Met context klinkt het iets beter. Maar nog steeds niet om enthousiast van te worden.

2 likes

Ze zijn inmiddels al naar flink minder m2 in de Bijenkorf verhuisd. Ik kom er vaak en zie er nooit iemand. Alleen weglopende klanten die klagen over de belachelijke prijzen (waar ze gelijk in hebben). Zie er vaak verkopers op foute schoenen die met mooie verhalen je een vrijwel nieuwe Rolex aan willen smeren met “Xupes” garantie. Toen ik hen confronteerde met het feit dat er nog dik Rolex fabrieksgarantie op zat, begon hij een ingestudeerd verhaaltje op te hangen over de controle van het horloge of andere bullshit. Er zitten blijkbaar investeerders achter die hun poen willen terugverdienen, maar niet over mijn rug (gen). Ik hobby al 20 jaar met horloges, soms kopen en verkopen. Ken veel integere handelaren (ook minder integer), maar over Xupes gaat mijn onderbuik rommelen.

1 like