XW Watches by Noah Fuller

Noah heeft een eigen horloge met SEIKO erop.

Hij ziet er wel goed uit, maar wat denken jullie ervan.

ps Zeker de link bezoeken

Hij is bezig met een horloge op basis van de 6309-7040. Daar komt een eigen wijzerplaat in. De band die hij heeft is trouwens helemaal super!!

robbie409 Schreef:

Hij is bezig met een horloge op basis van de
6309-7040. Daar komt een eigen wijzerplaat in. De
band die hij heeft is trouwens helemaal super!!

Weet je misschien of deze band er ooit komt voor de SKXXXX ?

De kast is geweldig. Alleen nog een nieuwe 6309 plaat en wijzers en dan staat hij met stip op nummer 1 van de wishlist.

wel vrij prijzig hoor. Wel een Uber-Mod natuurlijk.

Hoewel ik vaak niet zo van de mods ben, vind ik dit ronduit schitterend! ::o
Wat moet dit nou kosten…?

Ik vind 'm wel mooi. De eerdere versies die Noah liet zien hadden kleinere, ielere wijzers. Daar was veel commentaar op; ik denk dat hij wel weten hoe deze Sumo wijzers staan. (goed dus, volgens mij).

Wat ik ronduit jammer vind, is het feit dat hij zijn horloge Tsunami noemt. Niet echt een naam waar je vrolijk van wordt als je de recente geschiedenis van Zuid Oost Azië in herinnering neemt… (En als je dan ook nog probeert om 'm met Kerstmis klaar te hebben, wordt het allemaal behoorlijk wrang!)

Menno

Idd mooie klok!

Uh…vind het net niet…of een blauwe bezel erop of een zwarte plaat erin maar dit is uit balans of beter gezegd, niet mijn smaak…met name de band vind ik erg geslaagd.

Mooi maar wat kost ie nou???

Noah kennende… JA.
Maar reken op een behoorlijke prijs, solid endlinks alleen al zijn zo’n 30 dollar.

Hij heeft mijn totale voorraad aan Seiko wijzers overgenomen :slight_smile:
Kan dus nog wat experimenteren, Sumo, Sumo-oranje, MarineMaster, SRP031, SRP029, en nog wat soorten…

http://www.fullerwatch.com/
lekker glaasje komt erin: Domed 5.05mm

Dikste dat ik van Seiko ken is voor de Sawtooth, net geen 4mm.

hij heeft er al een paar in de VS verkocht (tijdens een rondreis daar), maar dat waren nog prototypes.

Ik zou toch liever een zwarte wijzerplaat en andere wijzers zien

Die band is super, de kast natuurlijk ook, mooie bezel maar waarom die Seiko plaat? Of is ie nog niet af?

Ik vindt de klok echt heel mooi, maar euhhh

775,- USD voor deze klok??? dan kan je toch beter een gemodde 6309-7040 kopen, en een mooie watchadoo band erop zetten. TOCH???

775 USD? Komt nog 20% bij is dan tegen de huidige koers zo’n 600 euro… Dan koop ik bij Rob liever een blauwe Sumo en heb ik nog geld over voor een mooie vakantieduiker!

Menno