Ik google en google maar kom geen stap verder vandaar dat ik me tot jullie op dit forum wend.
Ik ben kunstenares en voor een groot kunstproject ben ik op zoek naar grote lege XL of XXL horloge kasten zOnder uurwerk m.a.w… Het mag van een heel onbeduidend merk zijn. Ik denk meteen aan china maar dat googled wat lastig :-/
Als iemand van u mij op weg zou kunnen helpen met tips, heel erg graag natuurlijk! En bij voorbaad bedankt. Tijdspaarder.
mij email petra.sips apestaartje orange.fr
Ik weet niet hoeveel je er zoekt, maar via de onderstaande link kan je rechtstreeks in China bij de fabrikant bestellen. Nadeel kan zijn dat je een grote hoeveelheid moet afnemen, soms minimaal 500. Maar als je goed zoekt, kan het wellicht ook wel met minder.
Jeetje bedankt voor julle spontane reacties!! En sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik dacht dat ik een mailtje zou krijgen als er gereageerd werd… Nu wel dus. Jazz! Fanstatsich die eerste van 4 euro is precies iets wat ik zoek!!
Heb je die op e-bay gevonden?
O ja en nog even jongens. Het is nu nog geheim het idee, ik wil natuurlijk geen replica’s ,-). Maar ik beloof dat ik over een tijdje van het resultaat wat foto’s hier op het forum post.
Het is wel een betrouwbare site, heb er zelf ook al het één en ander besteld,
echter geen horloge’s. (zit gewoon niets bij qua horloges wat ik leuk vind)
Je moet echter wél rekenen op een verzendtijd van zo’n 2 a 3 weken, al zijn
er natuurlijk uitzonderingen. Zo heb ik ook al eens iets ontvangen in 6 dagen.
Oh ja, verzenden is bij hun gratis en hoe meer je van 1 artikel koopt,
hoe meer korting je krijgt. Koop je er 10, zijn ze maar €3.75 p/st.
Er zullen vast nóg wel goedkopere horloges op die site te vinden zijn hoor,
wat ik liet zien waren gewoon 2 willekeurige voorbeeldjes. Even zoeken dus.
O ja en nog even jongens. Het is nu nog geheim het
idee, ik wil natuurlijk geen replica’s ,-). Maar
ik beloof dat ik over een tijdje van het resultaat
wat foto’s hier op het forum post.
Super!!
Maarre kun je niet aangeven hoeveel je er nodig hebt en hoe groot ze moeten zijn. Of heb je ze al gevonden?
Heb vandaag een tipje van de sluier mogen zien en ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Uiteraard onder het mom dat het tipje van de sluier gelijk weer terug moest.