Zeer goede ervaring met XXoF!
Leuke vintage gekocht, mooi in orde en heel snel geleverd
Aanbevelenswaardig!
Marc
Zeer goede ervaring met XXoF!
Leuke vintage gekocht, mooi in orde en heel snel geleverd
Aanbevelenswaardig!
Marc
BWC verkocht aan @XXoF en dat ging in alle opzichten volgens het boekje: Marc hartelijk dank!
Marc heeft een horloge van me ovegenomen. Prima transactie! Snel overgemaakt, goede communicatie, ook na ontvangst. Prima zaken doen dus met Marc!
Marc is een fijne verkoper! Mooie horloge overgenomen, alles zoals beschreven! Tot de volgende deal๐
Deze week horloge van Marc overgenomen.
Hele prettige ervaring.
Snelle communicatie en veel kennis.
Horloge was volledig conform verwachting.
Absolute aanrader!
Goede ervaringen met Marc!
Vandaag een leuke ervaring rijker; bij Marc zijn Longines Heritage Diver 1967 opgehaald, leuk gesprek, mooi horloge!
Voor herhaling vatbaar Marc, bedankt!
Wederom een fijne ervaring met Marc.
Dit keer in real life.
Echte liefhebber met kennis van zaken.
Absolute aanrader wat mij betreft.
Rubberen band aan hem verkocht, snelle afhandeling en vriendelijke man. Topper!
Net een (voor mij) behoorlijke stap gemaakt in de verzameling met de Breitling Aerospace van Marc XXoF!
Snelle transactie en kreeg als klap op de vuurpijl bij de full set een deluxe full set uitbereiding in de vorm van originele prijslijst en catalogus! Erg blij mee, bedankt Marc!
Prachteige Vintage Squale Super Squale gekocht van @XXoF snelle deal, snel verstuurd, perfect verpakt en een prettig contact met Marc!
Marc heeft een mooie vintage duiker van mij gekocht en ik moet zeggen dat het een top transactie was. Nette, vriendelijke communicatie, verstand van zaken, het geld was snel overgemaakt! Het was me een genoegen Marc @XXoF en wie weet tot ziens!
Groet, Matthijs
Ducado Parkeermetert verkocht aan Marc @XXoF, vlot de betaling afgewikkeld en hij liet netjes weten wat hij ervan vond bij ontvangst. Topper.
Stalen G-shock verkocht aan een oude bekende zoals vroeger, dus leuk contact en snel tot zaken. Morgen ga ik de aankoop overhandigen bij de start van een auto ralley waar Marc en zijn zoon aan deelnemen. Leuk
Vandaag een Speedmaster Tintin gekocht van Marc @XXoF. Fijne onderhandeling, prettig contact en leuk elkaar te ontmoet te hebben op een meeting voor klassieke Engelse autoโs
Enkele horlogebanden verkocht aan @XXoF.
Snelle betaling en duidelijke en snelle communicatie, ook een berichtje van ontvangst.
Prima HFer