Haha waar anders
Ik heb een plezierige en vooral vlotte deal achter de rug met @XXoF
Geen gekkigheid, prima communicatie. Van elke stap in het proces op de hoogte gehouden en een bombproof pakket ontvangen.
Wat mij betreft een aanrader.
Een vintage chronograaf verkocht aan @XXoF.
Super transactie, binnen een uur was alles geregeld en had ik het afgesproken bedrag op mijn rekening.
Zonder twijfel een aanrader!
Horloge verkocht aan @XXoF, snelle reacties, snelle betaling keurig!
Dank en ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
οΈ
Bijzonder prettige ervaring met Marc. Snelle reactieβs, vriendelijke communicatie en belangrijkste; mooi horloge van hem overgenomen!
Tot een volgende x @XXoF
Horlogeband gekocht van Marc @XXoF. Aangename en snelle communicatie en de dag erna lag de band al op de deurmat. Kan niet beter!
Bijzonder fijne ervaring met Marc @XXoF . Snelle, heldere communicatie en het horloge de volgende dag in huis.
Marc heeft een horloge van mij overgenomen en dat was een fijne deal!
Heldere communicatie en vlotte betaling, absoluut een aanrader om zaken mee te doen en van mij 5/5 sterren
Goede ervaring met @XXoF (Marc). Hij heeft een horloge overgenomen en we hebben een fijne communicatie gehad.
Ik zeg: 5 sterren!
Prachtig mooie Vostok overgenomen van Marc ! Marc reageerde meteen na me mailtje . Horloge kwam met 2 bandjes en een boek . Was zeer zorgvuldig ingepakt en volgende dag op de post gedaan . Echt een aanrader !!
Marc bedankt .
Prettige deal met @XXoF. Hij heeft een horloge van me overgenomen. Prettige communicatie, prompte betaling. Aanbevolen.
@XXoF heeft een horloge van mij overgenomen. Prettig contact. Voor verzenden gekozen. Bedrag werd meteen overgemaakt. Kortom een aanrader. Dat moet ook wel met 71 reviews
dat dus, topper die Marc
Ook hier louter lovende woorden over @XXoF
Snelle deal, snelle betaling, prettige communicatie en bericht bij ontvangst.
Veel plezier van de Aigi Marc!