XXoF πŸ‘

Haha waar anders :joy::joy::+1:

1 like

Ik heb een plezierige en vooral vlotte deal achter de rug met @XXoF
Geen gekkigheid, prima communicatie. Van elke stap in het proces op de hoogte gehouden en een bombproof pakket ontvangen.

Wat mij betreft een aanrader.

1 like

Een vintage chronograaf verkocht aan @XXoF.
Super transactie, binnen een uur was alles geregeld en had ik het afgesproken bedrag op mijn rekening.

Zonder twijfel een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @XXoF, snelle reacties, snelle betaling keurig!

Dank en ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

:v:️

1 like

Bijzonder prettige ervaring met Marc. Snelle reactie’s, vriendelijke communicatie en belangrijkste; mooi horloge van hem overgenomen!

Tot een volgende x @XXoF :+1::+1:

1 like

Horlogeband gekocht van Marc @XXoF. Aangename en snelle communicatie en de dag erna lag de band al op de deurmat. Kan niet beter! :+1:

1 like

Bijzonder fijne ervaring met Marc @XXoF . Snelle, heldere communicatie en het horloge de volgende dag in huis.

1 like

Marc heeft een horloge van mij overgenomen en dat was een fijne deal!
Heldere communicatie en vlotte betaling, absoluut een aanrader om zaken mee te doen :+1: en van mij 5/5 sterren :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Goede ervaring met @XXoF (Marc). Hij heeft een horloge overgenomen en we hebben een fijne communicatie gehad.
Ik zeg: 5 sterren! :star::star::star::star::star:

1 like

Prachtig mooie Vostok overgenomen van Marc ! Marc reageerde meteen na me mailtje . Horloge kwam met 2 bandjes en een boek . Was zeer zorgvuldig ingepakt en volgende dag op de post gedaan . Echt een aanrader !!
Marc bedankt . :ok_hand:

1 like

Prettige deal met @XXoF. Hij heeft een horloge van me overgenomen. Prettige communicatie, prompte betaling. Aanbevolen.

@XXoF heeft een horloge van mij overgenomen. Prettig contact. Voor verzenden gekozen. Bedrag werd meteen overgemaakt. Kortom een aanrader. Dat moet ook wel met 71 reviews :ok_hand:

1 like

:point_up_2:dat dus, topper die Marc :smiley:

1 like

Ook hier louter lovende woorden over @XXoF :+1:
Snelle deal, snelle betaling, prettige communicatie en bericht bij ontvangst.
Veel plezier van de Aigi Marc!

1 like