Y1984

Nogmaals een prima deal gedaan met Brend.
Weer uiterst tevreden: goede en correcte communicatie.
Afgezet aan huis en bovendien met extra leesvoer.
Kortom prima kerel om mee in zee te gaan.

Snelle en duidelijke communicatie en daarna een goed verpakte en snelle levering. Two thumbs up!

Opnieuw een goede deal gesloten met Bernd. Binnen het half uur een overeenkomst en daarna snelle en nette verzending. :thumbsup: :thumbsup:

ik heb vorige week mijn Omega Seamaster verkocht aan Y1984. Hele positieve ervaring. Nog even leuk over diverse horloges gepraat. aanrader. :+1: :+1:

Alles volgens afspraak gegaan, ben blij met mijn mooie Seamaster inclusief alle toebehoren! :slight_smile:

Keurig en snel afgehandeld, de transactie met Y1984 voor een citizen duiker.

Is het zo moeilijk om even te zoeken of er al een ervaringentopic bestaat?

Een groene Oris Sixty-Five van Bernd gekocht. Het is prettig zaken doen met hem. :+1:

Wederom zeer goede ervaring met Bernd, is stillaan mijn huisdealer aan het worden.
Dank je.

Super mooie LLD No date gekocht van Bernd. Heel blij mee, horloge ziet er zeer goed uit en een prettig persoon om zaken mee te doen!

Een Watchbox aan Bernd verkocht. Snelle betaling en communicatie, helemaal top!

Een hele prettige deal met Bernd gesloten. Pakketje goed verpakt en de staat is precies zoals beschreven, plus zelfs nog een leuke extra.

Zou u Bernd aan vrienden aanbevelen: Ja! :+1:

Leuk horloge overgenomen van Bernd. Aangename communicatie en snelle deal.
Professioneel verpakt en het horloge als nieuw.

Klap op de vuurpijl : ik kreeg er een Casio gratis bij.

Hier ook niets dan goeds te vertellen over Bernd, vlot en aangenaam contact, en horloge is super!

Vandaag van Bernd (@Y1984) een nieuwe G-Shock ontvangen, samen met een leuk presentje, helemaal top!

Graag tot de volgende weer!

Timex overgenomen van @Y1984 / Bernd Super communicatie en afhandeling.

Aanrader!

nomas overgenomen van @1984, het bod gedaan om 12 uur `s avond en om 7 uur in de ochtend waren we er al uit geloof ik, kort maar krachtig. Nog bedankt. :+1::+1:

Toevallig geen NOmos ?

Ja een Nomos idd. Kan m niet meer corrigeren.

Seiko overgenomen van @Y1984
Supersnelle deal gemaakt met dit vriendelijke forumlid. Slechts 6 hele minuten waren er voor nodig :sweat_smile:
Horloge kwam netjes verpakt en precies zoals omschreven binnen.
Fijn zaken doen en zeker voor herhaling vatbaar :+1:t3:

1 like