Y1984

Deze week een prachtige Oris overgenomen van sympathiek forumlid Bernd @Y1984 :slightly_smiling_face:

Dit was een zeer soepele deal, zoals we het op het HF allemaal graag willen zien. Vriendelijk in de communicatie, efficiƫnt en verder een snelle afhandeling. Maar dat kan ook niet anders, van iemand die al zo lang lid is van ons mooie forum. Alles TOP! :ok_hand:

Dank Bernd, voor de fijne deal, en graag tot een volgende keer!

1 like

Snelle deal gesloten met Bernd. Zending snel verzonden en snel in huis.

Bedankt.
:package:

1 like

Van Bernd heb ik gisteren een prachtige Nomos Zurich Weltzeit overgenomen. Niet alleen is het horloge als nieuw (precies zoals omschreven in zijn advertentie), en was de prijs heel erg schappelijk (al helemaal als je de leeftijd en staat van het horloge meeneemt), maar ook het hele proces om de overname heen was uitermate prettig. Bernd is heel vriendelijk, en communiceert erg goed. Omdat de reis naar BelgiĆ« wat lastig was met het OV, kwam hij me ook nog eens een heel eind tegemoet rijden, zodat we de overdracht ā€˜face-to-face’ konden doen. Leuk gesprek over van alles en nog wat, en sindsdien zit ik de helft van de tijd naar m’n pols te staren…

Bedankt Bernd, en hopelijk tot een volgende keer!

1 like

Deze week een Tissot PRX 80 van Bernd overgenomen. Zeer snel verzonden en in goede staat ontvangen. Horloge was in zeer goede staat zoals omschreven. Zeer fijn zaken doen met hem dus zeker een aanrader.

1 like

Leuke en snelle deal gemaakt met @Y1984 prachtige prijs en super snelle verzending. Helemaal top :ok_hand:

1 like

Vlotte communicatie, snelle betaling en prima deal gemaakt met @Y1984.

Aanrader!

1 like