Inderdaad, het is soms erg twijfelachtig of Yafflestraps nog bestaat, maar dat heeft veel redenen. Ik ben er enkele jaren geleden mee begonnen omdat ik zelf gewoon te veel had gekocht, en toen ik zag dat er vraag naar was heb ik er steeds meer gehaald en aan voornamelijk forumleden verkocht. Hobby-matig, lage prijzen voor mede-horlogeliefhebbers.
Enig tijd terug hebben we echter privé de nodige veranderingen moeten doorstaan, enkele positieve (een pleegkind bijvoorbeeld!), maar vooral veel negatieve, en die negatieve dan ook nog eens achter elkaar. Dit alles heeft, samen met mijn drukke "echte"werk, de focus van de bandjes afgehaald.
Carola en ik waren echter net deze week op het punt beland om de boel weer nieuw leven in te blazen, maar nu ik hoor dat Henrik ook nato’s gaat verkopen (Ook yaffle’s /zulu’s?) weet ik niet of het nog wel zin heeft om onze nek uit te steken. Wat vinden jullie?
Normaal gesproken is concurrentie goed voor ons als consument…maar als het jou te veel stress oplevert en weinig op financieël gebied dan is het misschien niet de moeite waard.
Hoe dan ook succes met je beslissing en sterkte voor wat betreft je moeilijkheden!
Bedankt voor de opheldering,
Marc
Ik ben al een tijd opzoek naar een 22mm zwarte Zulu met een dun geel lijntje. Ik verdom het zo’n ding in Amerika te bestellen. Ik denk dat het nog steeds handel is, mede omdat ik nog niets over bandenhandel door Henrik heb gehoord? (wellicht iets gemist).
Je bent er gelukkige weer! Vervelend om te horen dat jullie prive een moelijke tijd hebben gehad.
Voordat ik besloot NATO’s te gaan verkopen heb ik je een paar maanden terug een bericht of mail gestuurd om te vragen of jij nog aktief was. Wat er precies in het bericht stond weet ik verder niet meer, ik geloof dat ik had aangeboden, als je niet meer aktief bezig was, om de rest van je voorraad over te nemen? Maar omdat ik geen reactie kreeg ging ik er van uit dat je er mee gestopt was.
Anyway, we gaan voorlopig alleen NATO doen, geen Yaffle en geen Zulu (hoewel het wel zou kunnen dat we dat ooit gaan doen). Daarnaast is er met gewone concurrentie niets mis, dus het lijkt mij alleen maar gezond.
Ik hoop dat je verder je horlogehobby ook weer nieuw leven in blaast en we je hier en op de Rikketik weer regelmatig gaan zien.
Ik ben al een tijd opzoek naar een 22mm zwarte
Zulu met een dun geel lijntje. Ik verdom het zo’n
ding in Amerika te bestellen. Ik denk dat het nog
steeds handel is, mede omdat ik nog niets over
bandenhandel door Henrik heb gehoord? (wellicht
iets gemist).
Sterkte & Succes.
Een beetje bezijden het topic, maar toch belangrijk genoeg denk ik: ik heb een yaffle-strap met een blauw lijntje en een Amerikaans (…) bandje met een geel lijntje. In het kort: qua draagcomfort is de Yaffle -tig keren beter! De Amerikaanse is stug, net te kort en scherp langs de randen. De Yaffle is het tegenovergestelde. Dus… Yaffle mag wat mij betreft gauw terugkomen met zijn collectie!
Allereerst hoop ik dat je privé perikelen snel voorbij zullen zijn.
Ten tweede is het altijd leuk om bij een zaak van eigen bodem
een nato of yaffle te bestellen.
Ik ben ook geen voorstander van buiten landsgrenzen bestellen vandaar.
En aangezien er toch regelmatig wat nato,s voorbijkomen op dit en andere forums
zou ik zeggen (indien je het in kunt passen) lekker weer bestellen en verkopen.
Ik draag zelf 85% van de tijd een nato vandaar zie ik je graag terugkomen.
Je site heb ik al anderhalf jaar bij mijn favorieten staan om te kijken of er al een nieuwe voorraad is. dus mocht dat binnenkort het geval zijn misschien kunnen we dit topic dan een zetje omhoog geven zodat iedereen weet dat er weer besteld kan worden?
Als je de contacten hebt, gewoon doen, er is vraag, en als je je kunt onderscheiden in assortiment, service, levertijd, specials en prijs dan komt het goed.
Ben zelf ook nog op zoek.
Ongelofelijk, wat een fijne en hartverwarmende reacties allemaal. Carola en ik danken jullie voor de opbeurende woorden. We zullen er weer voor gaan,en zodra we weer voorraad hebben laat ik het weten.
En Krabong, ik zou bijna jaloers worden van mijn eigen handel. Prachtige foto’s! Mag ik er een paar van op de site zetten straks?
En Henrik, jij ook zeker dank voor de vriendelijke woorden, ik heb je mail niet gezien anders had ik het zeker in overweging genomen. Misschien kunnen we in de toekomst wat samen doen? Ik probeer er de volgende rikketik weer te zijn, en zal ook weer wat tijd gaan vrijmaken voor het forum. Leuk te zien dat er een stukje van mij in het archief staat!
Ik heb toevallig net vandaag een hele speciale aanwinst binnen gekregen, ik ben
er nog verbaasd over (en uiteraard erg blij! :D) dat niemand van hier hem op marktplaats had gespot…
Groeten en nogmaals dank allen! :}
Edwin(Yaffle) en Carola uiteraard!
Ongelofelijk, wat een fijne en hartverwarmende
reacties allemaal. Carola en ik danken jullie voor
de opbeurende woorden. We zullen er weer voor
gaan,en zodra we weer voorraad hebben laat ik het
weten.
En Krabong, ik zou bijna jaloers worden van mijn
eigen handel. Prachtige foto’s! Mag ik er een
paar van op de site zetten straks?
En Henrik, jij ook zeker dank voor de vriendelijke
woorden, ik heb je mail niet gezien anders had ik
het zeker in overweging genomen. Misschien kunnen
we in de toekomst wat samen doen? Ik probeer er de
volgende rikketik weer te zijn, en zal ook weer
wat tijd gaan vrijmaken voor het forum. Leuk te
zien dat er een stukje van mij in het archief
staat!
Ik heb toevallig net vandaag een hele speciale
aanwinst binnen gekregen, ik ben
er nog verbaasd over (en uiteraard erg blij! :D)
dat niemand van hier hem op marktplaats had
gespot…
Natuurlijk mag je de foto’s gebruiken. Ik kan je ook een link sturen, kun je ze uit m’n photobucket trekken. Of ze je per mail aanleveren.
Ongelofelijk, wat een fijne en hartverwarmende
reacties allemaal. Carola en ik danken jullie voor
de opbeurende woorden. We zullen er weer voor
gaan,en zodra we weer voorraad hebben laat ik het
weten.
En Krabong, ik zou bijna jaloers worden van mijn
eigen handel. Prachtige foto’s! Mag ik er een
paar van op de site zetten straks?
En Henrik, jij ook zeker dank voor de vriendelijke
woorden, ik heb je mail niet gezien anders had ik
het zeker in overweging genomen. Misschien kunnen
we in de toekomst wat samen doen? Ik probeer er de
volgende rikketik weer te zijn, en zal ook weer
wat tijd gaan vrijmaken voor het forum. Leuk te
zien dat er een stukje van mij in het archief
staat!
Ik heb toevallig net vandaag een hele speciale
aanwinst binnen gekregen, ik ben
er nog verbaasd over (en uiteraard erg blij! :D)
dat niemand van hier hem op marktplaats had
gespot…
Wat was die speciale aanwinst van Marktplaats eigenlijk ???