En bij nay… wat dan wel?
Op leer heb ik al iets moois, nu nog 19mm staal.
Alvast dank voor het meedenken.
Gr. Roel
En bij nay… wat dan wel?
Op leer heb ik al iets moois, nu nog 19mm staal.
Alvast dank voor het meedenken.
Gr. Roel
Ik vind het niet mooi staan. Er zijn wel omega banden die passen.
Nay. Zou bij deze uitvoering niet aan staal beginnen, gaat ook lastig worden met 19mm.
Die uiteindes van dergelijke milanaisebanden vind ik steeds maar niet mooi.
Sharkmesh zoals op deze Eterna is m.i. fraaier:
Helemaal niet, genoeg 19mm te koop. Zelfs een moderne Omega band met 19mm eindstukken. Ik heb alleen geen zin in €500,- plus.
Dat is inderdaad veel mooier, maar ik vind de sluitingen van al die after market banden zo lelijk/ cheapy - zijn daar nou geen alternatieven voor zoals de sluiting van Omega.
Ja dat is een dure grap.
Nay, niet op staal!
Een 19mm beads of rice met ronde eindlinks die mooier aansluiten dan rechte?
Bevalt mij prima op m’n Autavia en zijn met wat mazzel nog wel voor een betaalbare prijs te vinden.
Maar als / of die ronde goed aansluiten is toch ook meer mazzel dan iets anders, toch? Op die Autavia in elk geval briljant!
Ik vind overigens die rechter aanzet retro cool
Gr. Roel
Rond is rond toch?
Bij een kast met iets andere vorm heb je andere endlinks nodig, zoals bijvoorbeeld bij m’n Camaro waar originele Heuer endlinks met een generic BoR bandje.
En verder kun je ze aan de achterkant altijd nog een beetje buigen voor een betere pasvorm.
Nay
Wat is er mis met de originele leren band bij deze fois?
Diameter van het horloge maakt uiteraard wel uit. Denk maar eens in extremen: als het horloge 1 meter doorsnee was, zou een aansluitend 20mm bandje bijna recht moeten zijn. Ook de afstand tot de lugholes maakt uit.
De originele band is cheap as hell. Tegen het schandalige aan.
Gr. Roel
Als je recht ‘retro cool’ vindt dan zou je ook eens kunnen denken aan een NSA band of een JB Champion met zg. Horned endlinks zoals dit bijvoorbeeld:
Zo’n JB is te gek maar op ebay voor mij te duur. Geen idee of dit op fora voorbij komt.
Gr. Roel