Yeah eindelijk! Tijd voor een NA

De zoektocht naar een nieuw horloge speelde bij mij al een tijdje, en de ene keer was de drang naar een nieuw horloge sterker dan de andere keer.

Vorig jaar rond deze tijd was de drang dusdanig dat ik mijn honger naar een horloge die

(- een goede waterdichtheid voor die ene keer in het jaar dat ik een zwembad lig had

• niet te opvallend is voor een citytrip
  • comfortabel draagt met een rubberen band
  • redelijk hufter proof
  • automaat met een goed gangreserve
  • sportief maar tegelijkertijd netjes genoeg om naar het werk te dragen)

Stilde met een Hamilton Khaki navy, maar ik kwam er al snel achter dat deze hammie en ik de klik niet hadden.

Hop in het blauwe gedeelte en op zoek naar wat anders…

Toen zag ik ineens de Yema Navygraf heritage hier in het blauwe gedeelte, vinkte eigenlijk al het bovenstaande af en ook de prijs sprak me erg aan en hup de “honger” was weer gestild.
Maar ook hier had ik direct na het openen van het pakketje niet de klik mee, en heb er snel iemand anders blij mee gemaakt.

De zoektocht zakte weer wat af, maar toch bleef ik dat nieuwe horloge in mijn achterhoofd houden, en betrapte mezelf op het feit dat ik uren per dag op het HF aan het zoeken was naar dat ene horloge…

Op een regenachtige dinsdag de stad in gegaan op jacht…maar helaas ik kon het niet vinden.

Dan maar een topic hieraan wagen met een poll erin, ik had voor mezelf al wat gefilterd en ook een lichte voorkeur ontwikkeld.

Maar de uitslag van de poll was niet gericht op deze voorkeur.

Gelukkig gaven jullie veel tips, maar ook daar zat de gouden tip voor mij niet tussen.

Ik bleef maar denken aan…

Dan maar even een appje naar S&C of ze voor mij een horloge op zicht willen laten komen.

Vanmiddag kreeg ik het appje dat ze binnen waren!!!

Vrouw lief aangekeken of zei toch even op de kinder wou passen
( vrijdag is mijn papamiddag) in de auto gesprongen en hup naar Groningen.

Na een zeer hartelijk ontvangst met heerlijke koffie en paaseitjes, werden de door mij bestelde horloges gepresenteerd.

Na wederom een lange twijfel tussen 39 en 41mm en de kleur zwart of grijs, de knoop doorgehakt en ben nu trotse eigenaar van…

Longines Hydroconquest 41mm grey

P.s sorry voor het lange verhaal :wink:

104 likes

Mooie aanwinst!
Gefeliciteerd :grinning:

1 like

goeie keuze

1 like

Prachtig horloge en een heerlijke combinatie dial en band. Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Een dikke Proficiat met je nieuwe Longines!!
Sportief met een vleugje chique!!
Zeer fraai!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi man. :partying_face:

1 like

Knap horloge, mooie keuze!

1 like

Congrats! En een mooie keuze :wink:

1 like

Hele toffe aanwinst, gefeliciteerd. Knappe keuze. Longines is tof :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face: dit is wel een blijver? :rofl:

1 like

Blijft een topper!:+1:
Gefeliciteerd

1 like

You never know…

1 like

:joy: :+1:

Dat vind ik ook super gaaf, valt me wel op dat het bandje daardoor wat kraakt tijdens het bewegen, ga ervan uit dat dit nog wel weggaat met het soepeler worden van het bandje

Heel gave duiker! Mooie band ook. Veel plezier ermee!

1 like

Lekker man! Super gaaf horloge, lieve vrouw ook :wink:

1 like

Ik hoop oprecht dat de klik er nu wel is. Veel plezier ermee :+1:.

1 like

Mooie aanwinst hoor, gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like